سلام خانم دکتر و مامانا
من باید دخترمو ببرم واکسن یک سالگی بزنه از طرفی هم باید ببرم آتلیه و چون مشهد نیستم رفت و آمد دوبار برام سخته این آتلیه هم وقتاش تند تند پر میشه الان یه دونه وقت داره.
اگه ببرم واکسن بزنه همون نزدیکی آتلیه هم هست
تو اون یک ساعت ممکنه شرایطش جوری بشه که نشه عکاسی کرد؟
اینم بگم که کلا موقع واکسنهاش تا الان خیلی اذیت نشده نه تب سنگین کرده نه بی حال شده اما نمیدونم اصلا شرایط واکسن یک سالگی چجوریه
ممنون میشم راهنماییم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



342
1402/06/27






