
این ازمایش دیروز

اینم اولین ازمایشم
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💓
به به خداروشکر جانم فعلا که عدد اولیه بتا خوب است، مشکل خاصی که ندارید؟ عنوان تاپیک قبلی را بگویید تا ببینم
مشکل انچنان ک ن ولی گاهی اوقات چنان زیر دلم منقبض میشه ک نفسم بند میادش این طبیعیه ب نظرتون ؟؟
بعد این ک اینماه من کلومیفن مصرف کرده بودم ایا لازمه اقدامی انجام بدم ک احیانا اتفاقی برای جنین نیوفته
عزیزدلم بله مقداری درد طبیعی هست فعلا اقدامی جز استراحت فراوان لازم نیست رابطه هم چون درد و انقباض دارید انجام ندهید و با گذشت 48 ساعت از آزمایش، تیتر بتا را در همان آزمایشگاه تکرار کنید