سلام خانم دکتر عزیز و مامان های مهربون دخترم ۵ ماه و یه هفته شه براش غذای کمکی شروع کردم یه هفته فرنی دادم سه روز حریره بادام دادم حساست داشت حذف کردم براش الان دوباره سه روزه فرنی ساده میدم بهش دخترم حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس داره، سوالم اینه الان میتونم به فرنی موز هم اضافه کنم ؟ بعد می خوام سوپ و شروع کنم طبق دستورش، سیب و گلابی و رو کی میتونم بهش بدم و با چه روشی ؟ پودر فسفوویت هم دارم کنار اینا می خوام بدم بهش ممنونم میشم دستور درست کردنش و بهم بگین، فقط پودر رو بدم بهتره یا اینکه غذای کمکی هم کنارش بدم ممنون از پاسخ گویی عزیزان
0
1402/06/27
Fatemeh you
عزیزم اگه حساسیت داره نباید پودر فسوویت میخریدی فکر کنم شیرخشک توشه
0
1402/06/27
سوال کننده
سلام عزیزم نه شیرخشک نداره مخصوص بچه هایی که آلرژی دارن
0
1402/06/27
Fatemeh you
منم ده روزه دارم کمکی میدم از فرنی ساده شروع کردم الان حریره میدم بهت میخوام برم سراغ پوره میوه ها و بعدش هم سوپ چون زود شروع کردم من بجای سه روز یکبار شش روز یکبار تنوع میدم
0
1402/06/27
Fatemeh you
خب پس خوبه بده وزن میده،ببخشی چند خریدی؟؟و کجا؟؟؟
0
1402/06/27
Fatemeh you
حساسیت داره نباید حریره بدی
0
1402/06/27
Fatemeh you
الان معدشون حساسه میوه ها رو بخار پز کن و بده هنوز برای میوه خام زوده
0
1402/06/27
سوال کننده
آره سه روز دادم حذف کردم
0
1402/06/27
Fatemeh you
منم بعد حریره میخوام برم سراغ پوره سیب بعد گلابی بعد موز
0
1402/06/27
سوال کننده
اینترنتی سفارش دادم امشب میرسه دستم ۸۰۰ ت
0
1402/06/27
سوال کننده
پس موز با فرنی ندم بهش ؟
0
1402/06/27
Fatemeh you
میشه اسم سایتش رو بگید
0
1402/06/27
Fatemeh you
پسر منم خیلی بد شیر شده اصلا بیداری شیر نمیخوره
0
1402/06/27
سوال کننده
بزار بپرسم از همسرم چشم
0
1402/06/27
Fatemeh you
مرسی گلم
0
1402/06/27
سوال کننده
رفلاکس داره یا نه؟
0
1402/06/27
سوال کننده
دختر من حساسیت بیشتر اذیتش میکنه تا رفلاکس، فکر می کنم همین حساسیته منجر به رفلاکس شد
0
1402/06/27
Parisa. h
بنظرم زوده بهش فسفوویت بدی
0
1402/06/27
Parisa. h
بده
0
1402/06/27
Parisa. h
شما الان باید روزی یک نهایت دو وعده بدی
1
1402/06/27
gandom
سلام ببخشید خودتون براش کمکی شروع کردین یا طبق تظر پزشک؟ پسرمنم ۵ ماه ۱۱ روزشه و حساسیت داره دکتر گف هنوز شروع نکنم
0
1402/06/27
gandom
میتونی سیب و گلابی بخارپز کنی ک خام نباشه بدیش
0
1402/06/27
Parisa. h
مراقب باشه زود شروع کردن و همه چی دادن اکثراوقات عکس چیزی ک میخواییو جواب میده
0
1402/06/27
Parisa. h
آواکادو هم میتونی
0
1402/06/27
gandom
پوره موز هم میتونی تو فرنیش بریزی.
خرما فک کنم براش زود باشه از ماه دیگ بریز تو فرنیش
خرما فک کنم براش زود باشه از ماه دیگ بریز تو فرنیش
0
1402/06/27
سوال کننده
پس پلمپ نگه دارم بهتره، حداقل کی شروع کنم بهتره
0
1402/06/27
سوال کننده
با پزشک، دخترم وزنش پایینه و شیرخشک مخصوص حساسیت هم نمیخوره
1
1402/06/27
سوال کننده
خرما هم از آلرژن های رایجه
0
1402/06/27
سوال کننده
سایت بیبی فود آی آر، همین و بزن اینترنت میاره
0
1402/06/27
سوال کننده
کوچولوی شما وزن گیریش خوبه با نمودار رشدش؟
0
1402/06/27
Parisa. h
بهار جان هامین منم وزنش کم بود شیرم نمیخورد
0
1402/06/27
سوال کننده
از کی کمکی شروع کردین و چه جوری پیش رفتین
0
1402/06/27
سوال کننده
الان وزن گیریش خوب شده، کی خوب شد
0
1402/06/27
سوال کننده
نگرانم ، موندم چیکار کنم براش
0
1402/06/27
Parisa. h
از ۵ماه۱۰روز شروع کردم
0
1402/06/27
Parisa. h
فرنی و شیربرنج خیلی چاق کنندس
غافل نشو
غافل نشو
0
1402/06/27
Parisa. h
الان خداروشکر خیلی وزنش خوب شده خیلی
0
1402/06/27
سوال کننده
شیربرنج چه جوری درست کنم براش؟
0
1402/06/27
سوال کننده
خدا رو شکر عزیزم
0
1402/06/27
سوال کننده
همین فرنی رو هم با آب درست می کنم خنک ک شد با شیر خودم رقیق می کنم میدم بهش،
0
1402/06/27
gandom
وزنش چقدره
0
1402/06/27
gandom
اره خداروشکر
وزن تولدش ۴۲۵۰ بود الان ۷۴۰۰
وزن تولدش ۴۲۵۰ بود الان ۷۴۰۰
0
1402/06/27
سوال کننده
خب خوبه شما باید همون ۶ ماه کامل ک شد ان شاالله کمکی شروع کنی ، هیچ عجله نکن
0
1402/06/27
gandom
من شیرخشک مخصوصم بهش میدم اگ شیر خشک معمولی میخورد الان ولی وزنش بود🥲
0
1402/06/27
gandom
اره انشالله
0
1402/06/27
سوال کننده
ما ک کمکی شروع میکنیم از روی ناچاری فدات شم
0
1402/06/27
سوال کننده
۶ کیلو
0
1402/06/27
gandom
ایشالله ک کوچولوت همیشه سالم باشه وزن بلاخره بالا میره نگران نباش
0
1402/06/27
سوال کننده
ان شاالله، ممنونم از دعای خیرت
0
1402/06/27
gandom
از تو همین پیجا غذای مقوی بگیر درست کن براش
0
1402/06/27
gandom
قربونت💋
0
1402/06/27
سوال کننده
الان کم کم و با تست میرم جلو با همین کمکی های اولیه، بعدی ها باشه ان شاالله ۶ ماهش ک پر شد
0
1402/06/27
سوال کننده
پریسا جان لطف میکنی یه راهنمایی و برنامه کلی بگی ک چجوری پیش برم واقعا ممنونم ازت
0
1402/06/27
سوال کننده
دختر من شیشه نمیگیره
0
1402/06/27
پزشک اوما
بله میتوانید اضافه کنید، سیب را هم میتوانید نوبت بعدی به فرنی اضافه کنید، و بعد سوپ به سراغ پوره میوه ها ازجمله سیب و موز و. گلابی بروید طرز تهیه پوره را هم در گوگل جست و جو کنید، موز برای تهیه پوره نیازی به پخت ندارد اما سیب و گلابی را باید در ابتدا بپزید. در مورد پودر فسفوویت باید انواع بدون شیر را تهبه کنید در این صورت مشکلی نیست و قطعا جای غذای تکمیلی را نمیگیرد عزیزم هرچیز به جای خود ❤️
1
1402/06/27
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر مهربان
0
1402/06/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💓🌱💓😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1385

