سلام دخترم یکم تب کرده الان تبشو گرفتم ۳۷.۵ با تب سنج جیوه ای گرفتم سوالم اینه شما نیم اضافه میکنید بهش یا نه اصلا درسته اضافه کردن نیم به تب بچه نمیدونم چکار کنم ..
0
1402/06/27
سوال کننده
زیر بغل دماشو میگیرم
0
1402/06/27
سوال کننده
دکتر وزنش آخرین بار ۱۱و۴۰۰ بود چقد شربت استامینوفن بدم
0
1402/06/27
pari 🙂
37/2به بالا تب هست از زیربغل
من شربت ندادم بلد نیستم
ولی بچم از دیشب تب کرده شیاف میزنم و پیاز کف پاش میذارم
دستمو با آب گرم مرطوب میکنم میکشم کشاله ران و قفسه سینه و پیشونی و دست و پاش
من شربت ندادم بلد نیستم
ولی بچم از دیشب تب کرده شیاف میزنم و پیاز کف پاش میذارم
دستمو با آب گرم مرطوب میکنم میکشم کشاله ران و قفسه سینه و پیشونی و دست و پاش
0
1402/06/27
pari 🙂
نیم درجه اضافه میکنن برا اینه دمای اصلی بدنو ببینن چنده
لباسشو کم کن پوشکشو باز کن
لباسشو کم کن پوشکشو باز کن
0
1402/06/27
pari 🙂
دماسنج جیوه ای هم خطرناکه مراقب باش نشکنه
دیجیتالی بگیر خیالتم راحته
دیجیتالی بگیر خیالتم راحته
0
1402/06/27
سوال کننده
الان تبش ۳۸.۱ شد
0
1402/06/27
سوال کننده
دیجیتال داشتم گفتن جیوه ای دقیق تره
0
1402/06/27
سوال کننده
دکتر گفت تو ۲۴ساعت ۳بار بیشتر مجاز نیستی شیاف بزنی
1
1402/06/27
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
تب سنج جیوه ای اگر درست استفاده شود نیازی به اضافه کردن نیم درجه نیست ولی اگر 38 شده درمان جهت کنترل تب لازم است، آخرین بار که میگویید یعنی وزن کی چک شده؟
تب سنج جیوه ای اگر درست استفاده شود نیازی به اضافه کردن نیم درجه نیست ولی اگر 38 شده درمان جهت کنترل تب لازم است، آخرین بار که میگویید یعنی وزن کی چک شده؟
0
1402/06/27
سوال کننده
ممنون دکتر جان درست یعنی چجوری؟ من میزارم زیر بغل سه دقیقه بمونه بعد نگاه میکنم ببینم چنده
آخرین بار فک کنم حدود یکماه پیش
آخرین بار فک کنم حدود یکماه پیش
0
1402/06/27
سوال کننده
غیر استامینوفن دیگه چجور کنترل کنم بالا نره اگه پایین نیومد شیاف بزنم؟
0
1402/06/27
سوال کننده
دکتر طریقه درست پاشویه کردنم میگید دخترم اصلا نمیزاره پاشویش کنم
0
1402/06/27
pari 🙂
نه همین دکتر عزیز اوما با توجه به شرایط بچم گفت هر چهارساعت مجازم
چطوره بچت عزیزم ؟
من بردم دکتر ولی تبش روند صعودی داره دیشب از کم شروع شد امروز یکم بیشتره تا38/9رفت یکم پیش ک بروفن دادم
چطوره بچت عزیزم ؟
من بردم دکتر ولی تبش روند صعودی داره دیشب از کم شروع شد امروز یکم بیشتره تا38/9رفت یکم پیش ک بروفن دادم
0
1402/06/27
سوال کننده
بازم از دکتر میپرسم شیاف رو.
ساعت شش نیم نوبت داره دکتر. همچنان تب داره
دخترم ی دفه داغ داغ میشه نمیدونم چه ویروس کوفتیه
ساعت شش نیم نوبت داره دکتر. همچنان تب داره
دخترم ی دفه داغ داغ میشه نمیدونم چه ویروس کوفتیه
0
1402/06/27
پزشک اوما
عزیزم همین شیوه صحیح است، هر 4 ساعت حدود 5 و نیم سی سی شریت استامینوفن بدهید ، پیاز حلقه شده کف پاها بگذارید و اگر حس کردید تنشویه نیاز است پارچه نم دار شده در آب ولرم را روی کشاله ها و پاها بکشید، اگر اصلا تب کنترل نمیشود و بالا است میتوانید به جای استامینوفن،، هر 6 ساعت 3 و نیم سی سی ایبوپروفن بدهید
0
1402/06/28
سوال کننده
دکتر بعد ی ساعت از دادن استامینوفن اگه تب همچنان بالا بود و خیلی کم پایین اومد میشه شیاف بزنم؟
0
1402/06/28
پزشک اوما
اگر بالا رفت بله جانم ولی اگر افت داشت و دمای نهایی خیلی بالا نبود خیر
0
1402/06/28
سوال کننده
دکتر تا چند روز تب باید داشته باشه از دیروز صبح تاحالا تب داره امروز یکم کمتر شده
0
1402/06/28
سوال کننده
دکتر هر شش ساعت گفت ۶سیسی استامینوفن بدم وقتی میدم تبش میاد پایین سه چهار ساعت باز میره بالا
0
1402/06/28
پزشک اوما
جان دلم صبوری کنید دوره درمان ممکن است زمان ببرد اما اگر بیشتر از 3 روز تب داشت مجددا مراجعه کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



281

