سلام دکترجان...
من برای نامنظمی پریودیهام مدروکسی خوردم از یروزی مثلا شبی ۱عدد تا ۳ هفته.....و بعد گفت از شب ۵ پریودی دوباره همینطور بخور...
الان ۱۶ روز گذشته پریود نشدم! علامتی هم از بارداری ندارم!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



531
1402/06/27


