Ooma
پرسش (1402/06/26):

جواب آزمایش غربالگری اول

سلام دوستان میشه این جواب آزمایش رو نگاه کنید من سر درنمیارم

جواب آزمایش غربالگری اول
وقت دکترم هفته دوم مهر هست
ی صفحه دیگه اینجوری
ی صفحه دیگه اینجوری
نبود
باید حضوری بری آزمایشگاه بگیری
اهان
بعضی آزمایشگاها تو سایت نمیزارن منم رفتم حضوری گرفتم
ممنونم
یعنی الان اینطوری نمیشه متوجه شد که خدایی نکرده چیزی هست؟؟
بتا و تیترت خوبه...
احتمالا بااین رنج هات ریسک هات پایینه..بازم باید اون صفحه جداول باشه
ممنون دوستان لطف کردید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.