سلام خدمت دوستان عزیز و دکتر مهربان
منپسرم دوروز تب بالا داشت و خداروشکر قطع شد علتش هم دکتر انفولانزا یا ویروس شایع تشخیص داداز چهار شنبه هفته پیش شروع شد
در حال حاضر اریترومایسین ۲.۵ سی سی میخوره و سفیکسیم ۱۰۰ ۲.۵ سی سی
البته حیییییلی بد میخوره شیره میخوره و لی غذا نه تمایل به خوابش زیاد شده نگرانم .
مشکلی هست؟ دوباره مراجعه کنم پزشک؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



224
1402/06/26



