بخور گرم خوب نیست ، اسپری رو قبل شیردهی بزن اول یه سمت بینی رو بگیر به اون یکی بزن مجدد اون یکی سوراخ و بگیر و بزن . پلارژین هم سر ۸ ساعت بده .داروهای خوبی داده
من بچه هام سرما میخوردن،حموم آب گرم میکردمشون مغزشون گرم میشد هر چی خلطه از بینیشون می ریخت بیرون،بعد حموم هم با سشوار گرمشون میکردم البته سشوار رو نزدیک نمی گرفتم.اسفند هم دود می کردم که سردی بدنشون بره بیرون.دارو هم سر موقع می دادم.زود خوب میشدن
خودم کرونا داشتم قبل حاملگیم با بخور گرم خوب میشدم
سلام مامان جان
سرفه میتواند بیانگر نیاز به دریافت آنتی بیوتیک باشد باتوجه به سن دلبندتان باید مجددا مراجعه کنید، بخور سرد بگذارید 💜💜
سلام دیروز بردمش مجددا دکتر هیچ دارویی نداد
معاینش کرد وهیچ دارویی نداد..شربت گیاهی چیزی نیست خانوم دکتر برا سرفه نوزاد؟
گلوی خودمم درد گرفته دکتر چکار کنم ب دکتر اصفال گفتم فقط دیفن هیدرامین و روتارین گف بخورن
دیفن هیدرامین میشه بدم ببچم؟
سه سی سی دکتر داروخونه گف میشه بدیم