من دادم یادمه سرما خورده بودم دکتر آزمایشگاه گفت چون با کوروموزوم سروکار داره مشکلی ایجاد نمیکنه ناشتا بودم ا
جوابشم ۴۰ روز طول کشید تااومد
سلاام گلمممم نه نمیشه بری
ن نیازی ب ناشتایی ندارع ما هشت شب رفتیم
چون قبلش نباید48ساعت دارو مصرف کنیددد
😐من دو ماهه منتظر جوابم شما چطور ده روزه جواب دادن🤔
سرما خوردگی هیچ ربطی به این آزمایش ندارع با سرما خوردگی ژن که بهم نمیریزه نیاز به ناشتا بودن هم نداره اصلا برا ما دو ماه طول کشید جواب بیاد
به ما اصن نگفتن قرصی چیزی مصرف کردین یا نه
نسخه دکتر بردیم ازمون نمونه گرفتن 😑
سلام نازنینم
نیازی به ناشتایی ندارد و معمولا بیماری سرماخوردگی هم مشکلی ندارد ❤️