س دکترعزیزالان که بچم سه ماهشه رفته تو۴ماه بدشیرم خیلی کم شده ازاولم هم کم بودهرچی خوردم رژیم شیردهی شمانشدک نشد۱ماه اول خوب میخوردشیرخشگم میدادم
بازم زیادنشدازماه دوم کمترگرفت بازم تا۳ماهگی کموبیش دادم ولی الان ۲سه قطرس
وبدزایمان موهام میریزه میخام بدونم چ قرصی بخورم براریزش موولاغری وچون تاسه ماه مکمل هامومصرف گردم اهنمم ۱۵شده ازمایش دادم ولی چاق شدم
چی میتونم دمنوش بخورم یاقرصی درکناررژیم غذایی ورزش ک گفتن نمیشه میشه بگیدچیکارکنم خیلی جوش میزنم ودیگ شیرندم همون چن قطررو؟
شیرخشک بیومیل میخوره ک حاوی امگا۳و۶پسرم
بدون گلوتنه ساکارزه ولی خوب میخوره مشکلیم نداره اشکال نداره اینومیخوره اینارونداره یبوست،ایناهم نداره هم چیش باهاش خوبه بااین شیرخشگ ببخشیدهمروباهم گفتم تخصصیم پرشده نمیتونم جداپیام بدم
پرسش (1402/06/25):
زیزش موبدزایمان ولاغزی وشیرخشک بدون گلوتن
297
24
1402/06/25
سوال کننده
0
1402/06/25
سوال کننده
وزنم موقع زایمان۱۰۲
بدزایمام۹۲ک خیلی خوب شدم بازمکمل ایناروخوردم شدم ۹۴
بارزیم شماشدم ۹۲بازشد۹۴نیم نمیدونم چیکارکنم لطفابگیدمیتونم بخورم دمنوش هاچای سبزکرن بری بلوبری برالاغریه
بدزایمام۹۲ک خیلی خوب شدم بازمکمل ایناروخوردم شدم ۹۴
بارزیم شماشدم ۹۲بازشد۹۴نیم نمیدونم چیکارکنم لطفابگیدمیتونم بخورم دمنوش هاچای سبزکرن بری بلوبری برالاغریه
0
1402/06/25
سوال کننده
کمم غذامیخورم ولی میخام شکم پهلوم ک یکم اومده جلولاغزشم
0
1402/06/25
سوال کننده
اگ قرص یامکملی هست بدون عوارض اطااع داریدممنون میشم بگیداگه میدونیدببخشیدزیادشد
0
1402/06/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چه کسی گفته ورزش نمیتوانید انجام دهید؟ آزمایش کی انجام شده ارسال کنید تا ببینم
چه کسی گفته ورزش نمیتوانید انجام دهید؟ آزمایش کی انجام شده ارسال کنید تا ببینم
0
1402/06/26
سوال کننده
ازمایش حدود۱۰شهریوربوددکترم ک پرونده داشتم نوشت گفت دیگ نخوراهنتو
0
1402/06/26
سوال کننده
دکترم اینقدترسیدم میتونم باشگاه برم
0
1402/06/26
سوال کننده
اهنم ۱۵شده بودالان اینجانیس خونمه من خون مامانم برم میفرسم خدمتتون
0
1402/06/26
پزشک اوما
بله ارسال کنید تا ببینم زینک و ویتامین دی در چه شرایطی بوده فعلا هم هیرویت ، بیوتین دکسپانتنول را جهت کنترل ریزش مو شروع کرده و به متخصص پوست و مو مراجعه کنید. زایمان طبیعی بوده یا سزارین؟
0
1402/06/26
سوال کننده
اوناروننوشت خانم دکترگفت کنترل شده هرچی گفتم نگفت
0
1402/06/26
سوال کننده
طبیعی
0
1402/06/26
سوال کننده
بی زحمت شیرخشک توسوالم هست راهنمایی بفرمایید
0
1402/06/27
پزشک اوما
عزیزم بنابراین ورزش سبک را میتوانید شروع کنید از پیاده روی و یوگا و پیلاتس شروع کنید، من حقیقتا متوجه سوالتون در مورد شیرخشک نشدم چون سوالی نبود توضیح دادید که فرزندتان مشکلی ندارد و خوب است سوال چیست؟
0
1402/06/27
سوال کننده
شیرخشک بیومیل میخوره بدروش نوشته بدون گلوتن ساکارزحاوی اهن امگا۳کامگا۶
دکترگفت همینطوری نان بده ک نساحت اینوخودم گرفتم ن دلدردمیشه باهاش نه خام بالامیاره ن یبوست یااسهال شده
روزی دوباریایبارشکمش کارمیکنه خمیری نرمه پدیلاکتم دادم ولی روزاییم بوده ک ندادم کارکرده چون دوماهه پدی لاکت میدم میخام قطعش کنم مشگلی نداره؟
بدسوالم این بودک چون بیومیل گلوتن ساکارزنداره اشکالی نداره بچم میخوره
دکترگفت همینطوری نان بده ک نساحت اینوخودم گرفتم ن دلدردمیشه باهاش نه خام بالامیاره ن یبوست یااسهال شده
روزی دوباریایبارشکمش کارمیکنه خمیری نرمه پدیلاکتم دادم ولی روزاییم بوده ک ندادم کارکرده چون دوماهه پدی لاکت میدم میخام قطعش کنم مشگلی نداره؟
بدسوالم این بودک چون بیومیل گلوتن ساکارزنداره اشکالی نداره بچم میخوره
0
1402/06/27
سوال کننده
چون خوبم میخوره من علاعم حساسیت ندیدم ولی نان گیکوزنساخت بهش شم گلوتن ساکارزنداره بدغذای کمکیش شروع بشه حاوی نشاسته اینابدم بهش مشکلی نیست شیرخشکش نداره؟
0
1402/06/27
سوال کننده
گلوتن وساکارزحساسیت گاوی یارفلاکس نداره ندیدم
0
1402/06/27
سوال کننده
سوالم گلوتن وساکارزبود
0
1402/06/27
پزشک اوما
خیر مشکلی ندارد بدهید ، پدی لاکت را هم میتوانید قطع کنید ولی اگر روال فعلی خوب است ادامه دهید بهتر است
1
1402/06/27
سوال کننده
بله خوب است مشکلی نیست شل یاسفت نشده ملایمه باشه میدم ممنون دکترعزیزم
1
1402/06/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💓🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




