سلامدکتر عزیز خسته نباشید من چند روز پیش تایپک زدم گفتم بچم مریضه دکتر بهش ازیترمایسین و قطره سدیم کلرید و شربت استامینفون داده بود ولی هنوز خوب نشده الان تب کرده دکتر گفت اگه تب کرد استا رو بده بهش ولی من قبلا برای تبش برابه واکسن قطره میدادم گفتن اونا دیگه اثری نداره چون بززگ شده بنظرتون مشکلی نیست بدم شربت رو بدم بهش ؟
0
1402/06/25
سوال کننده

0
1402/06/25
سوال کننده
اینو دادن قبلا قطره پاراکید میدادم
0
1402/06/25
Azi 💖 ...
بالای یک سال باید شربت بدی
0
1402/06/25
سوال کننده
وای پس چرا دکتره گفت قطره برایه نوزادیه دیگ باید شربت بدی 😢
0
1402/06/25
سوال کننده
من ۱ونیم سیسی دادم بهش
0
1402/06/25
سوال کننده
خودش نوشته ۳ونیم ترسیدم ندلدم
0
1402/06/25
سوال کننده
ا
0
1402/06/25
⚜️ زر بانو ⚜️
دکتر به من گفت زیر یکسال فقط قطره بدم بالای یکسال شربت
قطره هم دوبرابر وزنش
حالا بازم از دکتر سوال بپرس
قطره هم دوبرابر وزنش
حالا بازم از دکتر سوال بپرس
0
1402/06/25
Azi 💖 ...
فعلا تبش رو با پاراکید کنترل کن پاشویه کن با آب ولرم
منم چن روز پیش مطب دکتر بودم یه بچه ی چن روزه رو اوردن بودن سرماخورده بود دکتره بهش شربت استا داد
بعضی از دکترا اینجوری تجویز میکنن
منم چن روز پیش مطب دکتر بودم یه بچه ی چن روزه رو اوردن بودن سرماخورده بود دکتره بهش شربت استا داد
بعضی از دکترا اینجوری تجویز میکنن
0
1402/06/25
Azi 💖 ...
بمون تا دکتر اوما هم جواب بده
0
1402/06/25
❤️ آنـــه ❤️ m
شربت باید چقد بدیم؟
0
1402/06/25
fatem F
عزیزم قطره بده الان هم نترس چیزی نمیشه ، دکتر به من میگفت فرق شربت و قطره اینه که به شربت رو شیرین میکنن که بچه بتونه بخوره ولی خب زیر یکسال شکر و اینا ممنوعه احتمالا برا همونه میگن شربت بالای یکسال بدین
0
1402/06/25
fatem F
نصف وزنش به سی سی ،مثلا اگه ۱۰ کیلوعه ۵ سی سی
0
1402/06/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💙
زیر یکسال قطره داده میشود، نترسید ولی بعد این همان قطره را بدهید اگر هم تب کنترل نمیشود ار شیاف استامینوفن کمک بگیرید
زنده باشید 💙
زیر یکسال قطره داده میشود، نترسید ولی بعد این همان قطره را بدهید اگر هم تب کنترل نمیشود ار شیاف استامینوفن کمک بگیرید
0
1402/06/26
سوال کننده
ممنون دکتر عزبز بهش قطره دادم فقط اینکه ببخشید اینو میگم ولی امشب اسهال بود و تیکه خون تو مدفوعش بود امکان داره بخاطر ازیترومایسین باشه گردنش هم جوشای ریز ززده البته ب پروتین گاوی حساسیت داره ولی من اصلا چیزی نخوردم بک بعش حساس باشه
0
1402/06/26
سوال کننده
ممنون عزیزم بابت راهنماییت
0
1402/06/26
سوال کننده
ممنون عزیزم همینکارو میکنم
0
1402/06/26
سوال کننده
ممون والا این دکتر دیکه خیلی بیخیال بوده همه میگن زیر یکسال قطره بده این میگفت اون دیگ تاثیری نداره
0
1402/06/26
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
خون خیر ولی اسهال بله، الان شدت اسهال چقدر است؟
موردی مصرف شده که حساسیت زا بوده یک بازنگری خیلی دقیق در برنامه غذایی خود داشته باشید، کنجد، تخم مرغ، ارده، ماهی ، فلفل، حذف شود
خون خیر ولی اسهال بله، الان شدت اسهال چقدر است؟
موردی مصرف شده که حساسیت زا بوده یک بازنگری خیلی دقیق در برنامه غذایی خود داشته باشید، کنجد، تخم مرغ، ارده، ماهی ، فلفل، حذف شود
0
1402/06/26
سوال کننده
یبار بود دکتر عزیز ولی زیاد بود وای چرا فلفل خوردم یعنی ماله اونه ؟ اخه جوش هاب ماله گردتش قبل از فلفل خوردنم بود
0
1402/06/26
سوال کننده

میبخشید بابت عکس این هم ماله امشبه این اسهاله یعنی؟ خون هم توش بود
0
1402/06/26
پزشک اوما
بله جانم باز هم دقت کنید باید خیلی ریز شوید تا موارد حساسیت زا یافت شوند، حتی یک کیک ساده، و الی آخر
رامنوفلور را شروع کنید و روزی ده قطره بدهید
رامنوفلور را شروع کنید و روزی ده قطره بدهید
1
1402/06/26
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز بابت پاسخگوییتون چشم بهش میدم
0
1402/06/26
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
0
1402/06/26
سوال کننده
ببخشید دکتر عزیز زیاد سوال میپرسم امروز دوباره اسهال شده و اینکه تب سرش میره رو ۳۷.۲ اینا ولی زیز بغلش ۳۷.۸ هم میره چیکار کنم بنظرتون خیلی زیاد نیست
0
1402/06/26
پزشک اوما
جان دلم نترسید تب خیلی بالا نیست با قطره کنترل کنید، رامنوفلور دادید؟
0
1402/06/26
سوال کننده
ن دکتر عزیز امروز براش میخرم بهش میدم فقط اینکه زیر گردنش و دستش هم زده بیروش پثل جوش امکان دارخ بخاطر تب باشه؟
0
1402/06/26
سوال کننده

0
1402/06/26
سوال کننده
اینطوزی شده
0
1402/06/26
⚜️ زر بانو ⚜️
شاید روزوئولا گرفته
0
1402/06/26
⚜️ زر بانو ⚜️
با مشورت دکتر سیتریزین بده تا زود خوب بشه
0
1402/06/27
سوال کننده
و ابنکه دکتر عزیز چند روز قطره رو بدم هروقت اسهال بود بدم؟
0
1402/06/27
سوال کننده
این چیه😐
0
1402/06/27
سوال کننده
ازیترومایسین داد دکتر ولی اصلا خوب نشدا
0
1402/06/27
پزشک اوما
بله جانم مرتبط با تب است و. احتمالا تب به زودی کم میشود، الان مجموعا شرایط چطور است ؟
0
1402/06/27
سوال کننده
بهتره دکتر عزیز البته بعد ۶ ساعت ک استا دادم دوباره تبش میره رو ۳۷.۲ ک بهش دوباره میدم اسهالش هم قطره رامنوفلور دادم دیگ اسهال نیست فقط اینکه چند روز باید این قطره رو بدم بهش؟ بنظرتون اگه کرم ان ان یا کالاندولا بزنم ب بدنش خوب میشه یا تاثیری نداره ؟
0
1402/06/27
پزشک اوما
عزیزم تا 7 روز ادامه دهید البته اگر دچار یبوست شد قطع کنید، اگر خارش و بی قراری ندارد نیازی نیست کرم بزنید با گذر زمان خود به خود برطرف میشود ولی اگر خارش و بیقراری دارد بگویید
0
1402/06/28
سوال کننده
نه دکتر عزیز بنظر میاد ک خارش نداره ولی همش زیادتز میشه دستش هم اینطوری شده
0
1402/06/28
پزشک اوما
نترسید عزيزم یک دوره اوج دارد بعد برطرف میشود فقط برجسته اگر بود ارزیابی از نزدیک لازم است
1
1402/06/29
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز یکم برجسته هستش فردا حتما میبرمش دکتر تبش هم خوب نمیشه خیلی نگرانشم😔
0
1402/06/29
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بنابراین حتما مراجعه کنید ممکن است تغییر روال درمانی نیاز باشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



401

