دکتر برای سوختگی پای بچه من
پماد کلوتریمازول و هیدروکورتیزون یک درصد داد روزی دو بار تا سه روز زدم خوب شد خدارو شکر
عزیزم من بچم شدیدا سوخت همهچی زدم
سودوکرم زدم یه روزه خوب شد
الانم اهی قرمز میشه همون نقطه قرمزو یه ذره میزنم فوری خوب میشه
من فقط فیروز میزدم عالی بود
فیروز با در آبی هم خیلی بهتر از اون سفید و صورتیه هست
کرم سوختگی اردن حاوی روغن کبد ماهی بگیر
درش نارنجی
عااااالیه
دختر من تاول زده بود از شدت سوختگی
همه چی زدم
فقط اردن خوبش کرد
این در آبی ها خوب نیست فقط نارنجی هاش خوبه
سودو کرم هم داروخانه گفت دیگه اصلش نیست همش تقلبی نخرید بهتره
اونم قبلا داشتم خوب بود ولی به پای اردن نمیرسه
هیچی مثل روغن جامد نمیشه، پودرم میگن خوب نیست اما برا بچه من خیلی جواب میده وقتی میسوزه، سودوکرم هم خوبه
سلام مامان جان
سودوکرم یا ریکاو را امتحان کنید البته اگر عکس بدهید بهتر میتوانم راهنمایی کنم