سلام وقتتون بخیر.
من الان علائم سرماخوردگی یا شایدم کرونا رودارم.و به دلیل عفونت از قرص مترونیدازول واژینال استفاده میکنم
میخواستم بدونم واسه انجام آزمایش،cbc, tsh,vit Dمشکلی هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



320
1402/06/23



