سلام وقتتون بخیر دخترم ۴۵روزشه تا بیست و سی روزگی شکمش هر روز کار میکرد ولی الان تقریبا سه هفتس هر هفت روز کار میده اونم با روغنو و ماساژ نیاز ب پیگیری داره؟ و اینک شیر خودم و کمکی شیر خشک میدم بهش
1
1402/06/23
kok_mi
ببین یه دکتری میگفت اگه تا ۱۰ روز هم پی پی نکرد طبیعیه ولی تو ببین چجوریه؟ با گریه و فشار زیاد دفع داره؟ اگه اینجوری بود پیگیری کن حتما
0
1402/06/23
سوال کننده
ن اتفاقا موقع دفع زور نمیزنه و ارومه، کولیک داره از نوع شدید میتونه ربط داشته باشه)؟
0
1402/06/23
kok_mi
خب خداروشکر
من تجربه کولیک نداشتم عزیزم دکتر بیان بهت میگن
من تجربه کولیک نداشتم عزیزم دکتر بیان بهت میگن
2
1402/06/23
مهشید .
با شیر مادر تا۷ روز و با شیزخشک تا۴ ر وز طبیعیه
0
1402/06/23
مامانِ لِنا 🧚♀️
سلام عزیزم
دکترِ دخترِ من گفت تا چهار روز اگر کار نکنه ایرادی نداره
ولی چون بیشتر از چهار روزه به نظرم ببرش دکتر
دکترِ دخترِ من گفت تا چهار روز اگر کار نکنه ایرادی نداره
ولی چون بیشتر از چهار روزه به نظرم ببرش دکتر
0
1402/06/23
سارا کیانی
شیرخشک کمتر بهش بده
0
1402/06/23
سارا کیانی
شیرخشک اکثرا تو سن کم یبوست میاره
0
1402/06/23
سارا کیانی
شایدم مارکش رو باید عوض کنی
0
1402/06/23
سارا کیانی
چند قطره روغن زیتون بهش بده عالی یه توصیه دکتر پسرم بود
0
1402/06/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💐
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ قوام دفع سفت نیست ؟
وقتتون بخیر 💐
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ قوام دفع سفت نیست ؟
0
1402/06/24
سوال کننده
مرسی عزیزم🌱
0
1402/06/24
سوال کننده
سلام دکتر جان، درحال حاضر بیبی کر و اهورا نینی، نه سفت نیس اصلا
0
1402/06/24
سوال کننده
بعضیا میگن تا ده روز اخه
0
1402/06/24
سوال کننده
خیلی کم میدم الان دوروز اخیر ۶۰سیسی دادم فقط طی دوروز
0
1402/06/24
پزشک اوما
عزیزدلم چه شیرخشکی میدهید؟
0
1402/06/24
سوال کننده
اپتامیل پرنوترا ولی الان تقریبا دوروزه ندادم هیچی فقط شیر خودم بوده
0
1402/06/25
پزشک اوما
عزیزم یک سوال نهایی هم دارم بی بی کر چند قطره در روز میدهید
0
1402/06/25
سوال کننده
ده قطره دائمم نمیدم وقتایی ک خیلی بیتابه میدم
1
1402/06/25
پزشک اوما
عزیزم هر 8 ساعت 5 قطره منظم هر روز بدهید تا عملکرد دفع بهبود یابد 💚
1
1402/06/25
سوال کننده
چشم ممنونم🙏🏽🌱
1
1402/06/25
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



353

