سلام دکتر جان مهربون♥️
من از بارداری قبلی تیروئید گرفتم،و قرص لووتیروکسین میخوردم
توی چکاب اولیه بارداری عدد تیروئیدم ۴٫۲۳ بود،که متخصص زنانم گفت روزی نصف بخور
ولی متخصص داخلی بهم گفت روزی یکی بخور چون باردار هستی
الان واسه ازمایش ان تی عدد تیروئیدم خیلی پایین اومده.که یکم نگرانم کرده.فعلا دکترم نیست که نشونش بدم
میشه لطفا راهنماییم کنید که چکار کنم و ایا ادامه بدم قرص رو یا نه؟!
ممنونم
پرسش (1402/06/23):
تغییر عدد تیروئید در دو آزمایش
261
8
1402/06/23
سوال کننده
0
1402/06/23
سوال کننده

این آزمایش اولیه م
0
1402/06/23
سوال کننده

اینم آزمایش ان تی م
1
1402/06/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم از یک متخصص غدد مشاوره آنلاین بگیرید دوز قرص باید کاهش یابد چون الان دچار پرکاری شده اید اما قطع کامل قرص معمولا توصیه نمیشود 💐
عزیزم از یک متخصص غدد مشاوره آنلاین بگیرید دوز قرص باید کاهش یابد چون الان دچار پرکاری شده اید اما قطع کامل قرص معمولا توصیه نمیشود 💐
1
1402/06/24
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم دکتر جان😍♥️🥰
1
1402/06/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربانم ❤️😘❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




