سلام خانم دکتر خسته نباشید من به خاطر ریزش مو پیش متخصص رفتم برام آزمایش نوشتن گفتن روز سوم پریودی انجام بشه منم امروز پریود شدم شنبه روز سوم پریودم که تعطیله میتونم یکشنبه برم آزمایش بدم یا باید بذارم ماه بعد روز سوم پریودم برم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



321
1402/06/23



