سلام به اومایی های عزیز و گل.
من خداروشکر دیروز رفتم و جنین داخل رحمم دیده شد و قلبش تشکیل شده بود و ضربان قلبش نرمال بود. میخواستم بپرسم من چه تاریخی باید برای سونوکرافی NT باید برم؟ سونو گرفت پنج هفته دیگه. دکترم میگه ۱۸ ام اما خودم حساب میکنم ۲۶ ام باید برم. ممنون میشم راهنماییم کنین من خیلی با این هفته های بارداری گیج شدم.
هفت هفته یعنی الان شش هفته کامل شده و من واد هفت شدم یا هفت کامل شده و من وارد هشت شدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445
1402/06/23




