سلام خانم دکتر و دوستان گرامی
این سوال درمورد خواهرشومه
همیشه پریودیش منظم بوده تقریبا
تازه عقد کرده یکم تحت فشاره و استرس و اضطراب زیادی داره
۷ شهریور پریود شده و ۱۴ ام تموم شده. حالا که ۲۲ شهریور هستیم دوباره خونریزی در حد و اندازه پریود داره. تکلیفش چیه؟
این پریوده یا نه؟ و چیکار کنه که برطرف بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



393
1402/06/22



