من ۳۵هفته ام تو سونو نوشته ۹ و دکتر سونو هم ازش پرسیدم گفت خوبه
ایا خوبه واقعا
کم نیست؟
چی بخورم بیشتر شه؟اب تاثیری داره چون کم میخورم
پرسش (1402/06/22):
AFIدر هفته ۳۵(مایع دور جنین)
406
11
1402/06/22
سوال کننده
0
1402/06/22
آیناز ❤
سلام عزیزم مایعات زیاد بخور پیش پزشکت هم حتما برو بگو بهش
من ۳۵ هفته عددش ۵ بود
من ۳۵ هفته عددش ۵ بود
0
1402/06/22
مامان معجزه خدا
سلام منم همین امروز برای این تست رفتم
دکترم گفت تا ۱۰ طبیعیه
بین ۱۰ تا ۷ ریسکه
زیر ۷ بستری
پس حالا که در مرحله هستی خودتو ببند شدیدا به مایعات
خصوصا اگر قند نداری اب میوه طبیعی روزی ۲ ۳ لیوان بخور
اب معمولی هم حداقلل روزی ۱۰ لیوان
حتی یه ماما میگفت باید در این شرایط روزی ۱۶ لیوان اب بخورید
با دکترت مشورت کن اگر لازم دونست برات سرم مینویسه
من از چند نفر برای خودم پرسیدم همه گفتن با رعایت اینا اب دور جنین افزایش پیدا میکنه و راحت تا انتهای بارداریت میرسی
دکترم گفت تا ۱۰ طبیعیه
بین ۱۰ تا ۷ ریسکه
زیر ۷ بستری
پس حالا که در مرحله هستی خودتو ببند شدیدا به مایعات
خصوصا اگر قند نداری اب میوه طبیعی روزی ۲ ۳ لیوان بخور
اب معمولی هم حداقلل روزی ۱۰ لیوان
حتی یه ماما میگفت باید در این شرایط روزی ۱۶ لیوان اب بخورید
با دکترت مشورت کن اگر لازم دونست برات سرم مینویسه
من از چند نفر برای خودم پرسیدم همه گفتن با رعایت اینا اب دور جنین افزایش پیدا میکنه و راحت تا انتهای بارداریت میرسی
0
1402/06/22
سوال کننده
۵بود خطر یود ؟چیکار کردین
0
1402/06/22
سوال کننده
اب زیاد خوردم این چند روز ولی همش دفع میشه نمیدونم تاثیر میزارهی یام
0
1402/06/22
سوال کننده
نه
0
1402/06/22
مامان معجزه خدا
اره طبیعیه همش باید دفع بشه
اصلا خدایی نکرده اگر عددش خیلی پایین باشه و اگرم بستری کنن
یکسره سرم با سرعت بالا حجم بالا وصل میکنن و سوند وصل میکنن
که یکسره به ورودی و خروجی مایع وصل بشه
یعنی عملکردش همینه که ورودی اب زیاد بشه
و خودبخود خروجی هم زیادت
اصلا خدایی نکرده اگر عددش خیلی پایین باشه و اگرم بستری کنن
یکسره سرم با سرعت بالا حجم بالا وصل میکنن و سوند وصل میکنن
که یکسره به ورودی و خروجی مایع وصل بشه
یعنی عملکردش همینه که ورودی اب زیاد بشه
و خودبخود خروجی هم زیادت
0
1402/06/23
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1402/06/23
پزشک اوما
سلام مامان جان
اگر نشت مایع شفاف ندارید ، فعلا میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید ، اگر قند خون بالا ندارید مصرف شیرینیجات را هم بالا ببرید و سونوگرافی را در این هفته به شکل بیوفیزیکال پروفایل تکرار کنید تا با نمرده دهی به مایع آمنیوتیک و سایر فاکتورها روال مراقبتی مشخص شود ❤️
اگر نشت مایع شفاف ندارید ، فعلا میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید ، اگر قند خون بالا ندارید مصرف شیرینیجات را هم بالا ببرید و سونوگرافی را در این هفته به شکل بیوفیزیکال پروفایل تکرار کنید تا با نمرده دهی به مایع آمنیوتیک و سایر فاکتورها روال مراقبتی مشخص شود ❤️
0
1402/06/23
سوال کننده
ترشح سفید دارم ولی نه زیاد
معمولیه
معمولیه
0
1402/06/24
پزشک اوما
ترشح سفید مشکلی ندارد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




