عزیزم قطره ی پلارژن بگیر هر ۸ ساعت بده
قطره هم بگیر برای بینیش قبل از شیر خوردن هر شش ساعت یه پاف بزن تو بینیش
پسر من هم سرما خورده بود رفتم دکترش همینه رو داد
عزیزم بچه ۴ ماهشه باید ببرین دکتر ، داروخانه چرا رفتین ؟
ممنون عزیزم بابت زاهنماییت
عزیزم امروز مریض شده گفتم هیچی نیست عصر اینا یکم بدتر شد دکتر نوبت نمیدادن میگفتن فردا منم گفتم حددقل دارویی چیزی باشه بدم بهش یکم بخابه
عزیزم اسپری بینی بگیر بینیش باز بشه بقیه مسئله هاشم درست میشه
پیج Super_mami رو توو اینستا فالو کن هایلایت سرماخوردگی رو ببین خانمه خیلی باسواد هست
اسپری سدیم کلراید هیییچ اشکالی نداره، پسرم چهار ماهش بود امیکرون گرفت دکتر بهش داد، آب نمک هست، پوار بینی از داروخانه بگیر آروم داخل بینی اش رو تمیز کن، سیر له کن داخل پارچه بذار بالای سرش خ خوب بینی رو باز میکنه اینم دکتر بهم گفت و بخور سرد ک عالیه
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید 💓
قطره سدیم کلراید بینی یا اسپری سدیم کلراید استفاده کنید ، قطره پلارژین هم هر 8 ساعت نیم سی سی بدهید ، بخور سرد بگذارید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود و حتما زودتر به متخصص اطفال مراجعه کنید 💓
خیلی ممنون دکتر عزیز بابت پاسگوییتون امروز رفتم دکتر بهش دارو دادن یکم بهتز شده
فقط دکتر عزیز این ازیترمایسین بد نیست برایه بچم اخه نوشته ۶ ماه ب بعد
خداروشکر مامان گل و نگران نباشید در صورت ضرورت میتوان در سنین کمتر هم داد ❤️