س دکترعزیزمن ۱هفتس سرماخورده بودم صدام گرفته بوددماغم گلوم میسوخت داروشربت مجازخوردم بدیکهفته بهترشدم ولی یکم صدام گرفته و۶روزاینامیشه بدسرمتخوردگی ک خوب شده سرفه میکنم خلط میادمیدم بیرون بدهنوزم ادام داره ولی بیرون میرم یکم هواامیخوره ب گلوم یاتوخونم مثل الرژی سرفه خشک دارم ن همیشه بافاصلست بعضی وفتاهم خلط میادحالاموندم چیکارکنم میش کمک کنیدچ دارویی مجازه بخرم بجزشربت سیم پرگناکلدک دارم مصرف میکنم الرژی
حساس شده گلوم خوب بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



245
1401/12/14


