با سلام.دخترم دوسالشه.یه هفتس پشت زانوهاش جوش ریز قرمز زده و الان تا مچ پاهاش رسیده.اول فک کردم بخاطر گرما عرق سوز شده اما چن روزه میبینم حساسیته و خارش داره.شربت سیتریزین و پماد بتامتازون و کلوتریمازول و کالاندولا هم هیچ تاثیری نداشته و بدتر هم میکنه.به زور شلوار گشاد نخی تنش میکنم که پاهاش بهمدیگه نخوره . بستنی و گندم و تخم مرغ و گوجه رو هم قطع کردم نمیدم.چون تو بچگی به پروتیین گاوی هم حساس بود شیر و لبنیات هم از امروزنمیدم.چیکار کنم چی بزنم به پاهاش که خوب شه؟
1
1402/06/22
فرشته m
عداهایی که میدی چیه تخم مرغ نده
1
1402/06/22
فرشته m
یه پماد دکتر پوست به ما داده برم خونم عکسشو برات میزارم فقط گرونه گفته صبحها بزنیم اون فقط چاره کارشه
1
1402/06/22
فرشته m
اگه میتونی یه پماد مرطوب کننده هم هست فیروز اونم عکسشو برات میزارم اصلن آب رو آتیشه وقتی شستیم با آب خنک رو به گرم تمام جونشو بزن
1
1402/06/22
فرشته m
منم دخترم هنوز درگیر اگزما و کهیر است پماداشو برات میزارم بعدظهر حوالی ساعت چهار بزنی تا فرداش،خوب میشه
1
1402/06/22
فرشته m
اگه واژنشم خارش میده فقط کاندولا تئوری فلزی بخر بزن اون فقط خوبشون میکنه
1
1402/06/22
فرشته m
کاندولا تیوپ فلزی
0
1402/06/22
سوال کننده
هرروز بهش میدم
0
1402/06/22
سوال کننده
اگه بفرستی ممنون میشم عزیزم.صبح که از خواب بیدار میشه کم میشه جوشا تا بیدار میشه بدتر میشه مخصوصا وقتی شلوارشو درمیاره و اب به پاهاش میخوره.الان جوشا نزدیک هم شدن و قرمز
0
1402/06/22
سوال کننده
ممنون عزیزم منتظرم بفرستی
0
1402/06/22
سوال کننده
نه خداروشکر واژنش خارش نداره.فقط پاهاشه از زانو به پایین کلا
0
1402/06/22
سوال کننده
پماد هیدروکورتیزون و کلوتریمازول و بتامتازول و زینک اکساید همشو امتحان کردم بدتر شد
0
1402/06/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگزاسین بزنید ولی باتوجه به اینکه با درمان های ابتدایی بهتر نشده بنظر من حتما زودتر به متخصص اطفال مراجعه کنید ❤️
اگزاسین بزنید ولی باتوجه به اینکه با درمان های ابتدایی بهتر نشده بنظر من حتما زودتر به متخصص اطفال مراجعه کنید ❤️
1
1402/06/22
سوال کننده
ممنون بروی چشم حتما
0
1402/06/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓💓
0
1402/06/22
فرشته m
هستی
0
1402/06/22
فرشته m

اینو داد گفت سه بهر در روز میشه استفاده کرد من بعضی وقتها فقط با زدن هنین خارش را کنترل کردم
0
1402/06/22
فرشته m

این پماد یکبار در روز گفت بزنید اونم صبحها فقط اگه جوش از بین رفت دیگه نزنید منظورم هم اگزما است
0
1402/06/22
فرشته m

اینم فقط وقتی واژن خارش داشت کناره های واژن بزن
0
1402/06/22
فرشته m

اینم خیلی پماد خوبیه اگه بچه خارش داشته باسه اینو من تا مدتها واسه دخترم استفاده میکردم مخصوصا ناحیه گردن و دستهاش ولی اینو دکتر پوست نداده بود
0
1402/06/22
فرشته m

اینم ناحیه اطراف واژن و پوشک و پاها درگیر باشه گفت میتونید استفاده کنید اینم عالیه
0
1402/06/22
فرشته m
این واسه گردن و بازوها و شکم
0
1402/06/22
فرشته m
حالا خودت ببین کجا بچت درگیره پمادشو بخر
0
1402/06/22
فرشته m
تخم مرغ صدرصد اذیتش کرده قطع کنی خوب میشه عزیز دلم
0
1402/06/25
سوال کننده
خیلی خیلی ممنونم عزیزم
0
1402/06/25
سوال کننده
فکر کنم اینو باید بخرم چون کلا پاهاش جوش ریز قرمز زده
0
1402/06/26
فرشته m
این واسه پاها و نواحی و پوشک بود
0
1402/06/26
فرشته m
ولی اون پماد خیلی خوبیه گرونه فقط الان ۶۰۰ تومن کمتر نیست
0
1402/06/26
سوال کننده
اشکالی نداره فقط تاثیر داشته باشه .امروز حتما میخرم
0
1402/06/26
فرشته m
عزیزم تخم مرغ روز بده فقط سفیده بده
0
1402/06/26
فرشته m
زرده آلرژی میده به بچهدهای ما
0
1402/06/26
سوال کننده
پنج روزه اصلا بهش ندادم
0
1402/06/26
فرشته m
خوب بهتر نشده
0
1402/06/26
فرشته m
بهم بگو چی بهش میدی دقیقا
0
1402/06/26
فرشته m
پوشکش مارکش چیه
0
1402/06/26
فرشته m
این بچه ها ممکنه به پوشکشونوم تو یه مقطعی آلرژی بدن
0
1402/06/26
سوال کننده
پوشکش مولفیکسه.از ۲۱ این ماه دارم از پوشک میگیرمش و فقط شبا پوشکش میکنم
0
1402/06/26
سوال کننده
شیر خشک اپتامیل پپتی ۲ میدم
0
1402/06/26
سوال کننده
چن روز بود جوانه گندم میدادم نت خوندم حساسیت زاست دیگه ندادم
0
1402/06/26
سوال کننده
هرروز بستنی میخورد قطع کردم.اخرین روزا بستنی یخی میخورد اونم دیگه نمیدم
0
1402/06/26
فرشته m
جوانه گندم نده
0
1402/06/26
سوال کننده
اما املت خیلی دوس داره قبلا هر شب یا یه شب درمیون املت میخورد
0
1402/06/26
فرشته m
بلزخود گندم ممکنه اذیتش کنه اما جوانه گندم نفخ مییارا
0
1402/06/26
سوال کننده
خیلی بد غذاستروزی سه وعده شیر خشک میخوره
0
1402/06/26
فرشته m
برای منم همینه خواهر
0
1402/06/26
سوال کننده
اولین بار بود میدادم بخاطر بدغذاییش چن روز بود شروع کرده بودم که قطع کردم
0
1402/06/26
فرشته m
خیلی بدغذایی میکنه باورت نمیشه دوباره میره زیر سینم شیرخشک میکنه انگار نوزاد شده
0
1402/06/26
فرشته m
یعنی سینه هامو دست میزنه شیرخشک میخوره این دیگه برگشت به عقب نیست من موندم تو کار این بچه 😔عدا همه چی دهن قفله قفله
0
1402/06/26
سوال کننده
از وقتی دنیا اومد به پروتیین گاوی حساسیت داش شیر خشکشم مخصوصه.یه ماهی میشد که شیر پاستوریزه کودک میدادم.اما چن روز بود که از اونا دیگه نمیخورد همسرم الیش پرچرب گرف از اون خیلی خورد.حس میکنم از اونم باشه
0
1402/06/26
سوال کننده
😂
0
1402/06/26
فرشته m
عزیز دلم خود شیر پاستوریزه الرژیش کمتره
0
1402/06/26
فرشته m
شیرخشک چی میدی
0
1402/06/26
سوال کننده
خدا حفظش کنه
0
1402/06/26
فرشته m
اپتانیل دو چرا میدی
0
1402/06/26
فرشته m
راستی چه حور قبول کرد بخوره
0
1402/06/26
سوال کننده
اپتامیل پپتی ۲ مخصوصه بچه های الرژیک و رفلاکسیه
0
1402/06/26
فرشته m
اهان
0
1402/06/26
فرشته m
متوجه شدم منم هنوز پپتی دو میدم
0
1402/06/26
سوال کننده
الان دو هم پیدا نمیشه چون پپتی هس .یک میدم
0
1402/06/26
فرشته m
اصلن حاضر نیست بخوره چیزی غیر پپتی
0
1402/06/26
فرشته m
یک انرژیش بیشتره خب
0
1402/06/26
فرشته m
واسه همونه که بدغذایی میکنن
0
1402/06/26
فرشته m
واسه شیرخشک ه
0
1402/06/26
فرشته m
بچه منم همینه دو وعده میخوره ولی ۱۸۰ تایی اصلن اشتهایی به غدا دیگه نداره
0
1402/06/26
سوال کننده
اصلا شیر خشکشو عوض نکن.دخترم کوچیک بود عوض کردیم شیرخشک نان دادیم بهش یبوست گرفته بود افتضاح دکتر گف فقط همینو بدین تااخر
0
1402/06/26
فرشته m
خواهر حان اینها دویالشون پر شده دیگه شیرخشک نمیدن اینجا به ما
0
1402/06/26
فرشته m
با بدبختی شیر پیدا میکنیم
0
1402/06/26
فرشته m
الان ارباب رجوع دارم بازهم برات مینویسم که دکتر به ما چی گفت
0
1402/06/26
سوال کننده
ماهم باالتماس میگیرم
0
1402/06/26
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون وقت گذاشتی😘
0
1402/06/26
فرشته m
عجب گیری کردیم
0
1402/06/26
فرشته m
از همون شیر بود پس
0
1402/06/26
فرشته m
ببین اینها آلرژی تو تنشونه
0
1402/06/26
فرشته m
من فک میکنم کار اشتباهیه شیرعوض کردن
0
1402/06/26
سوال کننده
خیلییی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- حساسیت و مشکل معده
- قرص تلفست 180 در شیردهی
- حساسیت به پروتئین گاوی
- حساسیت نوزاد به پروتئین گاوی
- مصرف پماد فلوئوسینولون روی پوست دست برای رفع حساسیت
- آیا این قرص مشکلی برای اسپرم ایجاد نمیکنه؟
- این جوشای روی بدن نوزادم چیه؟
- قرص بی خطر برای حساسیت فصلی
- حساسیت نوزاد یا ...
- حساسیت پسرم به محصولات گاویه یا چیز دیگه؟؟!



495

