سلام گلم
مشکل دخترمنم بود تا دوماهگی
هر هفته ای یا ۱۰ روز پی پی میکرد .
اونم با جیغ و درد زیاااد ...
شیرخشکش ک گیگوز کردم دیگه کم کم بهتر شد
دکتر هم بردم این قطره رو داده بهتر نشده
امروز خیلی میپیچید ب خودش یکم مقعدش رو چرب کردم با گوش پاک کن سریع مدفوع کرد
اینو دکترش گفت انجام بدم
نمیدونم چکار کنم راه حلی هست برای بهتر شدنش
خیلی بده بچه اذیت میشه من شیر خشک خیلی کم میدم مگه مجبور باشم بخوام برم حموم ک همسرم نگهش داره
سلام عزیزم دختر منم سه چهار روز مدفوع میکرد اونم قرمز میشد با گریه
دکتر قطره دایمیتکون بهش داد روزی یه بار بهش میدم الان روری یه بار بیرون روی داره گرمیکسچر هم روزی دوبار میدم
منم ابتامیل میدم از شیر خشک نیس من داعم شیرخشک میخوره گاهی شیر خودم چون شیرم کمه کلا
اخی🥺
تا می ادامه داره اخه ؟ تا کی قطره بدی همش نمیشه که
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌱
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
روزی چند قطره بیبی کر میدهید ؟
هر 8 ساعت 5 قطره بدهید و گزارش دهید