با قطره چکون.استکان.قاشق شیشه هیچچچ جوری نمیخوره
دو سه روزیه ک اس امپرازولش تموم شده بود اینم اینجوری شد
میشه برا این باشه؟؟؟
اگه شیر نخوره چیکارش کنم توروخدا راهنماییم کنید
امروز کلا ۵۷۰ سی سی خورده از ۵ صب تا الان
شیرشم شیرخک بیومیل اِی آر
چندتا عوض کردیم تا اینو دوسداشت و خورد
تقریبا ۳هفته ای میخورد ک الان اینجوری شد باز
پرسش (1402/06/21):
دخترم از اول بدخور بود ولی الان کلا اعتصاب شیر کرده چیکارش کنم😭😭😭
492
26
1402/06/21
سوال کننده
0
1402/06/21
مریم سپهری
عزیزم بچه منم رفلاکسی بود ی دوره هایی اینجور میشد مخصوصا چون بازیگوش میشن. خداشاهده من ب هزار ترفند با قاشق شیرش میدادم. چاره ای نیست با قاشق بده
1
1402/06/21
Fateme .kh
یه ویزیت انلاین از مقدادی بگیر،
بنظرم گاویسکون بهش بده معجزس داروعههه
دارو ایرانی اونم امپرازول بدرد نمیخوره
گاویسکون هم اشتهاشو زباد میکنه هم سه هفته بدی رفلاکسش کامل رفع میشه،خوابشم اوکی
بنظرم گاویسکون بهش بده معجزس داروعههه
دارو ایرانی اونم امپرازول بدرد نمیخوره
گاویسکون هم اشتهاشو زباد میکنه هم سه هفته بدی رفلاکسش کامل رفع میشه،خوابشم اوکی
0
1402/06/21
راحیل zzzzz
دارو تموم شده اینجوری شده باز بگیر بهش بده منم این مشکلو دارم دخترم تا دارو تموم میکنه همینه فقط تو خواب شیر میخوره چندماهه گرفتارم این سری دکتر دارو رو عوض کرده امید دارم بهتر بشه
0
1402/06/21
ندا موسی زاده
عزیزم این دارو برای رفلاکسه؟
0
1402/06/21
mami m&a
به خاطر رفلاکسشه بچه منم همینطور. دقیقا تو همین سن داروشو عوض کردپ خوب شد
0
1402/06/22
maryam t.b
چی دادید؟
0
1402/06/22
maryam t.b
منم مثل شما درمونده شدم دیگه از دیروز دوباره شیر نخوردنشو شروع کرده خسته شدم والا
1
1402/06/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره از همونه نباید قطع کنی داروشو
1
1402/06/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
بعدم ۵۷۰تا کم نیس برا رفلاکسی
1
1402/06/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
قطره چکون خودش علت اصلی تشدید رفلاکسه وقتی با قطره چکون بدی هوا میره داخل معده من یادمنمیاد تو این ۹ماه با قطره چکون داده باشم،پسر من داغونبود هر ۵ یا ۶ ساعت ۳۰ سی سی می خورد فقط در حدی که زنده بمونه چن بار خواست بستریش کنن در این حد داغون بود ولی اصلا با قطره چکون ندادمچون اولا تشدید می کنه دوما بچه دیگه شیشه مکنمیزنه
1
1402/06/22
سوال کننده
آخه با قاشقم از بس سرشو اینور اونور میکنه و با دست میخاد بگیره هیچیش نمیمونه که بخاد بخوره
0
1402/06/22
سوال کننده
بیشتراز ۱۰ تا دکتر رفتم😞
0
1402/06/22
سوال کننده
چه دارویی دادی
0
1402/06/22
سوال کننده
بخدا آدم روانی میشه
خدا صبرمون بده فقط
خدا صبرمون بده فقط
0
1402/06/22
سوال کننده
ببین رفلاکسش اوایل خیلی شدید بود وقتی دکتر اس امپرازول داد خیلی خیلی خیلی بهتر شده
یعنی بالا آوردنش در روز شاید ۲ ۳ بار اونم در حد کم باشه
ولی بیشتر تا گلوش میادو برمیگرده
هرروزم ۹۰۰ سی سی میخورد
این دو سه روزی که داروعه تموم شد اینم اعتصاب کرده
با هزاااااار بدبختی روزی ۷۰۰ تا میدم بش
یعنی بالا آوردنش در روز شاید ۲ ۳ بار اونم در حد کم باشه
ولی بیشتر تا گلوش میادو برمیگرده
هرروزم ۹۰۰ سی سی میخورد
این دو سه روزی که داروعه تموم شد اینم اعتصاب کرده
با هزاااااار بدبختی روزی ۷۰۰ تا میدم بش
0
1402/06/22
سوال کننده

0
1402/06/22
سوال کننده
خودمو کشته بودم تا اینجا برسه
باز داره میاد پایین😭
باز داره میاد پایین😭
0
1402/06/22
پزشک اوما
سلام جانم
بله علت همین است نباید درمان رفلاکس را قطع کنید جانم مجددا آغاز گردد
بله علت همین است نباید درمان رفلاکس را قطع کنید جانم مجددا آغاز گردد
0
1402/06/22
سوال کننده
یعنی دوباره شیر خوردنش خوب میشه؟
آخه شدیدا مقاومت میکنه
آخه شدیدا مقاومت میکنه
0
1402/06/22
سوال کننده
الان واسه شروع کمکی زوده؟
0
1402/06/23
پزشک اوما
همانطور که قبلا خوب نبوده و بهتر شده بله امیدوار هستیم، شما اول مساله شیر خوردن را حل کنید جانم بعد در مورد تکمیلی متخصص اطفال دلبندتان نظر بدهد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- نگرفتن سینه توسط نوزاد
- سزارین و کم بودن شیر و جای بخیه
- گریه نوزاد و بیقراری
- بالا آوردن نوزاد بعد از شیرخوردن
- تاریخ انقضا شیرخشک آپتامیل
- خانوما کیا از شیر خشک گیگوز استفاده کردن؟
- راه های افزایش شیرمادر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- استفاده ازعصاره مالت برای افزایش شیر
- حساسیت به پروتئین گاوی که میگن چجوریاس؟




