Ooma
پرسش (1402/06/21):

قرص اورژانسی و ال دی

سلام در حین نزدیکی کاندوم پاره شد و اینکه دوتا قرص اورژانسی مصرف کردم بعداز دوروز الان یه قرص ال دی استفاده کردم ..مشکلی ندارع ال دی خوردم که ولش کنم پریود بشم چون استرس زیادی داشتم

سلام نازنینم
چرا ال دی خوردید؟ اورژانسی کفایت می‌کرد بله دیگر به ال دی ادامه ندهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه