سلام در حین نزدیکی کاندوم پاره شد و اینکه دوتا قرص اورژانسی مصرف کردم بعداز دوروز الان یه قرص ال دی استفاده کردم ..مشکلی ندارع ال دی خوردم که ولش کنم پریود بشم چون استرس زیادی داشتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



354
1402/06/21


