سلام وقتون بخیر دکتر عزیز . پسر من به خاطر رفلاکس نیم سی سی فاموتیدین رو صبح و نیم سیسی شب میخورد شیر خوردنش بهتر شده بود ولی واکسن چهار ماهگیشو زدم انگار دوباره عود کرده و روز به روز داره بد تر میشه دکترش این پودرکه عکسش رو میفرستم رو نوشته گفت هر وقت فاموتیدن اثر نکرد دو سوم ساشه رو بهش بده . سوالم اینه اول کل ساشه رو اماده کنم دو سومشو بدم یا نه همون پودر رو دو سوم جدا کنم بعد آمادش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



700
1402/06/21





