سلام وقتتون بخیر امروز مأمور بهداشت بهم گفت به بوت موز نده موز باعث میشه بچه زبون باز نکنه آیا این واقعی هست؟؟؟
بچه من روزی یدونه موز میخوره ولی تکلمش هم خداروشکر خوبه
اگه کسی تجربه داره ممنون میشم راهنمایی کنه
پرسش (1402/06/21):
تاثیر موز برای تکلم
588
76
1402/06/21
سوال کننده
0
1402/06/21
سوال کننده
*به بچت
0
1402/06/21
☆☆mahsa ☆☆
یک بنده خدایی هم همچین حرفی ب من زد گفت بچه داداشم روزی ی موز میخورد هم دیر بحرف اومد هم لکنت داشت
8
1402/06/21
سوگل (مامان سامین وسایان😍)
یعنی خدا وکیلی یه مشت بیسواد رو گذاشتن توی مرکز بهداشتا
به یه خانمی گفته بودن شیر خودت نده شیر خشک بده که از شیرگاوای خارجی عست اونا تغذیه اشون بهتراز مادرای ایرانیه
به یه خانمی گفته بودن شیر خودت نده شیر خشک بده که از شیرگاوای خارجی عست اونا تغذیه اشون بهتراز مادرای ایرانیه
0
1402/06/21
☆☆mahsa ☆☆
من ک کلا هفته دو س بار میدمش بیشترم شی موز میدم
0
1402/06/21
☆☆mahsa ☆☆
شیرموز
1
1402/06/21
سوال کننده
منم کم میکنم
0
1402/06/21
☆☆mahsa ☆☆
خداروشکر زبون دخترمم خوبه😊
4
1402/06/21
Fateme .kh
نشنیدم تا حالا این حرفو
ولی تو هیچ غذایی زیاده روی نکن عزیزم،
حداقل موز با چیز دیگه مخلوط کن
ولی تو هیچ غذایی زیاده روی نکن عزیزم،
حداقل موز با چیز دیگه مخلوط کن
0
1402/06/21
☆☆mahsa ☆☆
سمت ما میگن شیرانگورم برا بچه سنگینه دیر زبون باز میکنه
بعد ۲ سالگی میگن بده
بعد ۲ سالگی میگن بده
0
1402/06/21
☆☆mahsa ☆☆
شیره😑
2
1402/06/21
مامان دخملی
اگر اینطوری بود همه ی ادما گنگ و لال بودن چون همه از بچگی موز میخورن
2
1402/06/21
سوال کننده
من از پنچ ماهگی دادم زبونم باز کرده دو کلمه ای هم میگه
0
1402/06/21
سوال کننده
😂😂😂😂😂
1
1402/06/21
شیدام مامان آریا وآنا
مادرشوهرم میگفت به بچه عسل نده دیرزبون میکنه
1
1402/06/21
سوال کننده
اره ماهم اینو میگیم
0
1402/06/21
شیدام مامان آریا وآنا
ولی دخترم الان همه کلمه ها رو درست تلفظ میکنه و جمله بندیش هم کامله.بااینکه ازیه سالگی عسل میخورد
1
1402/06/21
gol barg
به منم یکی گفت نباید به زیر دو سال انگور بدی اونموقع اماما به صورتش نگاه نمیکنن
هنوز که هنوزه هنگم😦
هنوز که هنوزه هنگم😦
0
1402/06/21
gol barg
من روزی یدونه موز به پسرم میدم کوچیکشو البته
کلمه زیاد میگه
کلمه زیاد میگه
1
1402/06/21
مهشید .
دوست من بچش از ۶ماهگی فقط موز میخوره حتما روری ۱.الان مدرسه میره هیچ مشکلی هم نداره زودم به حرف افتاد.
0
1402/06/21
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1402/06/21
سوال کننده
پس برمیگرده به ژن این حرفا الکین
1
1402/06/21
maryam t.b
موز و عسل چه ربطی به حرف زدن داره . حرف زدن ی مهارته که بچه به دست میاره مثلا بگیم موز نده به بچه راه نمیره اصلا عقلانیه؟
0
1402/06/21
سوال کننده
والله نیست موز ولی عسل اصل که. خیلی قویه برا بچه سنگینه بخاطر اون میگن نده وگرنه عسل مصنوعی همون شکر هست ضرر هم نداره
3
1402/06/21
سمانه ودنیز🌊👶🏻
زر زده
0
1402/06/21
سوال کننده
خیلی ممنونم 😂
0
1402/06/21
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من ب بچم حداقل هفته ای ۴ تا موز میدم قشنگم نسبت ب سنش کلمه میگه
0
1402/06/21
سمانه ودنیز🌊👶🏻
چیا میگه بچت؟
0
1402/06/21
سمانه ودنیز🌊👶🏻
دنیز بابا مامان بده من به به داغ ابجی علی عمه اینارو میگخ
0
1402/06/21
سوال کننده
چی شد
کی بود
رفت
بده
بابا
امید
ماما
بااا جون(بابا جون)
الو
به به
نه نه
و فقط دوبار تا الان گفت جلیلی
کی بود
رفت
بده
بابا
امید
ماما
بااا جون(بابا جون)
الو
به به
نه نه
و فقط دوبار تا الان گفت جلیلی
0
1402/06/21
سوال کننده
اینم عمه صدا میکنه دایی میگه عمویی میگه
0
1402/06/21
سوال کننده
بریم هم میگه
1
1402/06/21
سمانه ودنیز🌊👶🏻
خب دیگه چی میخاد بگه بچه ی ساله
0
1402/06/21
سوال کننده
اره خوب حرف میزنه حالا خیلی کلمه هارو فقط یبار گفته رو نگفتم
0
1402/06/21
مامانه هستی
😲😝🤣😂😂🤣🤣🤭
0
1402/06/21
مامانه هستی
موز ک واسه هوش بچه خوبع ،شاخامان بیرون آمد
0
1402/06/21
سوال کننده
موافقم
0
1402/06/21
nazgol solo
دختر من یک سال و هشت ماه قشنگ حرف زد ،هم تلویزیون میدید هم گوشی ولی کنترل شده مثلا روزی نهایت دو ساعت موز هم هر روز خورد ،هیچ ربطی نداره همش به تلاش خودت و هوش و ذکاوت خود بچه تاثیر داره
0
1402/06/21
سوال کننده
چه خوب ماشاالله بهش
0
1402/06/21
شادی 🌈
فائزه 🤐🤐🤐
1
1402/06/21
فرزانه مامان شازده والا
منم شنیدم ولی پسر من ماشاءالله از ۷ ماهگی حرف زد و الان مثل بلبل سخنرانی میکنه
هروزم موز میخورد
هروزم موز میخورد
0
1402/06/21
mom(N) 😌😌
اصن ربطی نداره من که نفهمیدم این چیزارو نمیدونم بعضیا این حرفارو از کجاشون میارن
هر بچه با بچه دیگری فرق میکنه یکی زود به حرف میاد یکی دیر یکی زود کلمه میگه ولی دیر جمله میگه یکیم دیر به حرف میاد ولی یهو کامل صحبت میکنه
من دخترم موز خیلی میخورد میوه مورد علاقش بود هنوزم هست روزی یکی دوتارو میخورد خداروشکر مشکلی نداشت
هر بچه با بچه دیگری فرق میکنه یکی زود به حرف میاد یکی دیر یکی زود کلمه میگه ولی دیر جمله میگه یکیم دیر به حرف میاد ولی یهو کامل صحبت میکنه
من دخترم موز خیلی میخورد میوه مورد علاقش بود هنوزم هست روزی یکی دوتارو میخورد خداروشکر مشکلی نداشت
0
1402/06/22
s jh
خیلی پاسخ جامع و کاملی بود
با سپاس از سمانه عزیز😂😂😂😂
با سپاس از سمانه عزیز😂😂😂😂
0
1402/06/22
mami karen
پسر من از ۷ ماهگی بهش موز دادم تا همین الان روزی یکی میخوره ماشالا بلبله
0
1402/06/22
سودابه شاهوران
امان از بهداشت که منو تا مرز سکته برد یه بار، فقط حرف یه دکتر متخصص رو قبول کنید و فقط پیش یکنفر برید
0
1402/06/22
❤mahur❤ ❤mahak❤
فازززز چته دختر
ب خووودت بیا لطفاا
ب خووودت بیا لطفاا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خوردن موز در بارداری
- خانوما ی سوال دارم
- انجام دادن تست تحمل گلوکز😉😉😉😉😉😉😉😉😉
- خانما میتونم ب پسرم پوره هویج هلو 🍑 موز بدم ؟
- خانوما چندنفر بودن گفتن موز ندین به بچه هاتون چرا؟؟؟؟
- میزان موز خوردن بچه ی یکساله🤔🤔🤔
- خوردن موز توسط نوزاد
- اوایل بارداری موز خوردن مضررره؟؟؟؟
- مقدار خوردن موز و بادوم برای نوزاد
- دادن موز هرروز به کودک




