سلام وقتتون بخیر
من هفته ی 37 بارداریمه هفته ی بعد وقت سزارین دارم این آزمایشا رو دادم میخواستم ببینم آزمایشام مشکل دارن یا نه؟ نیازی به مراجعه به پزشک دارم ؟
پرسش (1402/06/21):
تفسیر آزمایش cbc و آنزیمهای کبدی
223
13
1402/06/21
سوال کننده
0
1402/06/21
Maria 🌈
سلام
تصویر ازمایش هاتون ارسال نشده تا پزشک ببینن
تصویر ازمایش هاتون ارسال نشده تا پزشک ببینن
0
1402/06/22
سوال کننده

0
1402/06/22
سوال کننده

0
1402/06/22
سوال کننده
سلام ممنون که گفتین اصلا حواسم نبود
0
1402/06/22
سوال کننده
سلام ممنون که گفتین اصلا حواسم نبود
0
1402/06/22
پزشک اوما
سلام مامان گل
وقتتون بخیر ❤️
در آزمایشات ارسالی تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1..ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
2. سطح پلاکت خوب اما رو به پایین است چون وقت سزارین دارید حتما پزشکتان را در جریان قرار دهید
وقتتون بخیر ❤️
در آزمایشات ارسالی تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1..ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
2. سطح پلاکت خوب اما رو به پایین است چون وقت سزارین دارید حتما پزشکتان را در جریان قرار دهید
0
1402/06/22
سوال کننده
یه مقدار آبریزش سفید و خارش دارم یه پمادم استفاده میکنم گاهی اوقات
تمیز کرده بودم ولی مطمئن نیستم
البته یکی دو ماه پیشم آزمایش آنالیز ادرار و کشت ادرار دادم به مقدار آنالیز ادرار مشکل داشت ولی کشت ادرار کلا منفی بود پزشکم گفتن احتمالا بخاطر عفونت واژینال باشه
تمیز کرده بودم ولی مطمئن نیستم
البته یکی دو ماه پیشم آزمایش آنالیز ادرار و کشت ادرار دادم به مقدار آنالیز ادرار مشکل داشت ولی کشت ادرار کلا منفی بود پزشکم گفتن احتمالا بخاطر عفونت واژینال باشه
0
1402/06/22
پزشک اوما
چه پمادی استفاده میکنید؟
0
1402/06/23
سوال کننده
الان پماد کلوتریمازول موضعی یه دوره پماد کلوتریمازول واژینال استفاده کردم دکتر اینم داد گفتن از بیرون استفاده کنم بخاطر خارشی که دارم البته دیابت بارداریم دارم
0
1402/06/23
پزشک اوما
عزیزم سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و همچنان پماد کلوتریمازول را ادامه دهید، چقدر از واژینال کلوتریمازول گذشته؟
0
1402/06/23
سوال کننده
یک ماه پیش استفاده کردم
خیلی ممنون خانم دکتر 🌹
خیلی ممنون خانم دکتر 🌹
0
1402/06/23
سوال کننده
خانم دکتر عفونت دارم ؟
برای جنین خطرناکه ؟؟
برای جنین خطرناکه ؟؟
0
1402/06/23
پزشک اوما
بله جانم عفونت دارید و. وقتی درمان شود خطری ندارد بنابراین علاوه بر این موارد، پماد واژینال کلوتریمازول 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




