سلام دکتر و اوماهای عزیز.بچه ام چهارماهشه و سرما خورده و گرفتگی دماغ داره بزور نفس میکشه و سرفه های خشک داره دکترهم بردم داروداده زیاد اثر نداشته.برای درمان سرفه خشک و گرفتگی دماغش چه راهی پیشنهاد میدید؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



205
1402/06/21







