سلام خانم دکتر دست دخترم رو در گرفت کامل در چفت شد بنظرتون شکسته 😭😭
0
1402/06/21
سوال کننده

0
1402/06/21
سوال کننده

0
1402/06/21
سوال کننده

0
1402/06/21
سوال کننده
کامل در بسته شد
2
1402/06/21
پریـناز 🤍
الهی بگردم واسه اون انگشت قشنگش🥹🥹
0
1402/06/21
پریـناز 🤍
من تجربه ایی ندارم ولی میگن دور از جون اگه کبود بشه شکسته
0
1402/06/21
Fateme .kh
ببرش حتما یسر دکتر،یه عکس بگیره
0
1402/06/21
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
وای قلبم ریش شد 😰
پسر منم چندوقت پیش همین اتفاق براش افتاد
فقط اون قسمت گوشتی انگشتش موند لای در
یکم خون مردگی شد و بعدم خوب شد
میتونه تکون بده؟
پسر منم چندوقت پیش همین اتفاق براش افتاد
فقط اون قسمت گوشتی انگشتش موند لای در
یکم خون مردگی شد و بعدم خوب شد
میتونه تکون بده؟
0
1402/06/21
مامان گلی
اگه تکون نمیده ببر عکس بگیر
0
1402/06/21
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
باز خوبه ناخنش نمونده😢
1
1402/06/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم از روی ظاهر که نمیتوان در این موارد تشخیص داد حتما مراجعه کنید عکس گرفته شود شکستگی های مویی فقط در عکس مشخص میشوند
عزیزم از روی ظاهر که نمیتوان در این موارد تشخیص داد حتما مراجعه کنید عکس گرفته شود شکستگی های مویی فقط در عکس مشخص میشوند
1
1402/06/21
طاها و ماهان ❤️
واااای یخ بزار روش. ببر حتما عکس بگیر
0
1402/06/21
مهسا م
ببرش دکتر عکس بگیره خداراشکر اتفاق بدتر بیفتاده خدایی نکرده
0
1402/06/21
مهسا م
نیفتاده*
0
1402/06/21
مامان فاطمه 🌼
الهی عزیزم دختر منم چند ماه پیش همین جور شد ولی در کامل بسته نشد انگشتش کبود شد کلا تا یه ماه کبود بود درد هم میکرد ولی خودش خوب شد مشکلی نبود شما ببر عکس بگیر نشون بده اگر گریه میکنه و درد داره
0
1402/06/21
somi r.t
آخیییی بمیرم الهی
0
1402/06/21
parii 🌙
وااای بمیرم 😭ورم داره خدای نکرده شاید شکسته استخوناش نازکه بچه س حتمااااا پیش دکتر ببر نزار بمونه
0
1402/06/21
fatem F
ای ننه 😥 من با دیدنش هم دردم گرفت
0
1402/06/21
سوال کننده
😭😭😔😔
0
1402/06/21
سوال کننده
بردمش گفت نشسکسته
0
1402/06/21
سوال کننده
لازم به عکسم نیست
0
1402/06/21
سوال کننده
دکتر ارتوپد بردم
0
1402/06/21
🌱❣happymam ..
اخ نباشم برااین انگشت قشنگت خاله
0
1402/06/21
سوال کننده
من دلم خونه باد اومد درو بستا
0
1402/06/21
سوال کننده
اون لحظه خشکم زد به بابام نگاه کردم
0
1402/06/21
سوال کننده
فک کزرم دستش لای در افتاده😭😭
0
1402/06/21
فقط خدا 🍃
وای بگردم عزیزم 😭
پسر منم چن وقت پیش دستش لای در بود من درو یکم بستم دیدم گریه کرد یکم دستش گرفت ولی خداروشکر ولی خیلی گریه کرد آخه مگه دس بچه چقدره
پسر منم چن وقت پیش دستش لای در بود من درو یکم بستم دیدم گریه کرد یکم دستش گرفت ولی خداروشکر ولی خیلی گریه کرد آخه مگه دس بچه چقدره
0
1402/06/21
فقط خدا 🍃
ولی خداروشکر چیزی نشد *
0
1402/06/21
فقط خدا 🍃
عزیزم واسه اطمینان عکس بگیرین
0
1402/06/22
سوال کننده
گفتم به دکتر گفت اشعه داره نمیشه متخصص بود
0
1402/06/22
سوال کننده
ممنونم دکتر جان خانم دکتر بنظرتون عکس بگیرم بردم متخصص گفت اشعه داره خیلی اصرار کردم ننوشت گفت من قول میدم تا ۳ روز دیگه خوب خوبه امروز گریه نمیکنه وآرومه دستشم کبودی واینا نداره بنظرتون باز عکس بگیرم
1
1402/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، اگر در معاینه صلاح ندانسته اند مشکلی ندارو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



762

