سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
دخترم از صبح که بیدار شده سرفه میکنه ولی تب نداره گرفتم ۳۶ درجه بود هنوز غذای کمکی هم براش شروع نکردم اسهال هم نداره
چه کاری باید انجام بدم
ممنون میشم جواب بدید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



197
1402/06/21



