ازمایشتو ببر دکتر برات امپول بده پریود شی
اگه شیر خودتو میدی طبیعیه بنظرم
منم اولین بار ۹ روز عقب انداختم تست و ازمایش منفی بود بعد ۱۰ روز پریود شدم
دکتر گفت بعد زایمان هورمون ها بهم میریزه تا بیاد به موقع شه طول میکشه
تشکر بعد بهتون دارو داد یا خودتون خوب شدید
حالا زودتر از موعودم میشم ایندفعه ۴ روز زودتر شدم،معلوم نیست تو رحم چه خبره😐
زودتر اشکال نداره ولی دور تر آدم استرس میگیره من پسرمم ک باردار شدم جلوگیری داشتم و باردارشدم دیگه خیلی میترسم
سلام به روی ماهتون مامان گل
سلامت باشید ❤️
تا 5 روز جابجایی در طول سیکل مشکلی ندارد جانم خصوصا اگر شیر خودتان را میدهید ، نگران نباشید و فرصت دهید 💜
اگر شیر خودتان را نمیدهید بگویید
ن شیر خودم رو میدم البته چون شیرم زیاد نیست شیر خشک هم میدم
عزیزم بنابراین فعلا صبوری کنید تحت تاثیر نوسانات هورمونی دوران شیردهی است ❤️