سلام وقت بخیر دکترجان و دوستان
من نوزادم هم از شیر خودم و هم شیر خشک تغذیه میشه شیر خودمو چون زیاد ندارم خیلی کمتر و بیشتر شیر خشک ۶۰۰و۲ وزن تولدش بود و الان شده ۳۰۰و۴ دکتر میگه خیلی وزنش زیاد شده شیرشو کم کنم بنظرتون چیکار کنم شیرشو کم کنم؟؟؟الان ۱ماه و ۱۲ روزشه ویزیت اول دکتر گفت وزن گیری خوب بوده ۳۰۰و۳ همینطوری ادامه بده ویزیت بعدی ۱۵ روز بعد بود ک گفت دکتر توی ۱۵ روز نباید ۱ کیلو اضافه کنه و شیرشو نصفه کنم
و اینکه مدفوعش چند روزه سبز شده و کمی ابکی جای نگرانی هست؟؟؟
پرسش (1402/06/21):
وزن گیری نوزاد
412
41
1402/06/21
سوال کننده
0
1402/06/21
Maryam pormehr
شیرخشک کمتر بده گلی
0
1402/06/21
Maryam pormehr
تو هروعده چند سی سی شیر میدی
0
1402/06/21
سوال کننده
عزیزم شیر ندارم واسه همین شیر خشک میدم
0
1402/06/21
سوال کننده
اینک عکس پی پیش بابت عکس معذرت میخام
0
1402/06/21
سوال کننده

0
1402/06/21
سوال کننده
۷۰ سی سی
0
1402/06/21
خانم گل .
چ شیرخشکی میدین؟
0
1402/06/21
خانم گل .
بنظرم ب حرف دکترش گوش بده
چون وزنگیری نرمال نوزاد روزی 30 گرمه
چون وزنگیری نرمال نوزاد روزی 30 گرمه
0
1402/06/21
سوال کننده
شیرخشک نان
1
1402/06/21
mami m&a
فکر نمیکنم مشکلی باشه بچه منم ماه اول گفتن وای خیلی اضافه کرده بعد اون دیگه خیلی اضافه نکرد اصلا
0
1402/06/21
سوال کننده
ممنون
0
1402/06/21
مهشید .
دکتر پسر منو گفت چون وزن اولش کم بوده تاد۳ماه باید بیشتر وزن بگیره.روزی ۵۰گرم هم بگیره خوبه
0
1402/06/21
مهشید .
پسر منم ۲۵۵۰ دنیا اومد الان ۴۳۰۰ دکتر گفت عالیه هرچیم میخواد شیرش بده
0
1402/06/21
مهشید .
شما الان چقد میدی
1
1402/06/21
Fazi mamane mahoor
این رنگ مدفوع بچه بیشتر مال وقتاییه ک یخ کرده باشه
0
1402/06/21
سوال کننده
من ۹۰ سی سی میدادمش الان گفت نصفش کن ولی من دیدم ۴۵ تا خیلی کمه ۷۰ تاش کردم خیلی بی قراری میکنه کم بهش میدم
0
1402/06/21
سوال کننده
جدی واسه شیر خشک نیس؟؟؟
0
1402/06/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 💜
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ طی 24 ساعت چند سی سی شیر خشک میدهید؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
وقتتون بخیر 💜
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ طی 24 ساعت چند سی سی شیر خشک میدهید؟ عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/06/21
سوال کننده
پدی لاکت کولیک آ د
تفریبا ۷۰۰ سی سی
تفریبا ۷۰۰ سی سی
0
1402/06/22
سوال کننده

0
1402/06/22
پزشک اوما
عزیزم روند وزن گیری مقداری سریع بوده ولی فعلا نگران کننده نیست، شیر خودتان فکر میکنید حدودا چند سیسی باشد؟
0
1402/06/22
سوال کننده
هرروز با شیر دوش شیرم رو میدوشم ۵۰ سی سی میشه کلا
0
1402/06/22
سوال کننده
قرص و پودر و قطره شیر افزا هم میخورم کلی مواد خوراکی شیر افزا میخورم ولی خب شیرم کمه هربار میدوشم ۵۰ سی سی شده و تافرداش دیگه سینه هام پر نمیشن درکل ۲۴ ساعت یک یا دوبار خوب میتونم شیردهی خوبی داشته باشم مابقیش شیرخشک جوابگو هست بنظرتون چیکار کنم ک هم وزنش زیاد بالا نره هم گشنه نمونه چون خیلی شکموعه دکترجان
0
1402/06/22
سوال کننده
خانمدکتر از بابت مدفوعش جای نگران کننده نیس؟؟
0
1402/06/22
سوال کننده
شیرخشک نان بهش میدم شیر خشکی ک میدم بهش خیلی سنگین نیس لازم نیس شیرخشک سبک تری با وزنگیری کمتری بهش بدم ؟؟؟
0
1402/06/22
سوال کننده
شیرخشکش رو کم میدم بهش خیلی بی قراری میکنه خیلی گریه میکنه چون گشنه میمونه هر چقدرم ک پستونک بهش بدم یا بغلش کنم تا خوابش ببره اصلا اروم نمیگیره چون سیر نیس و وقتی مابقی شیرشو بهش میدم اروم میشه و میخابه واقعا نمیدونم چیکار کنم تاهم وزنش نره بالا هم گشنه نمونه 🥺🥺
0
1402/06/23
پزشک اوما
عزیزم اگر شیر خودتان 50 سی سی است بنابراین خیلی هم زیاد نمیدهید باتوجه به وزن دلبندتان حدودا و مجموعا باید 680 سیسی بدهید کمتر از این هم جوابگوی نیاز دلبندتان نیست در همین حدود بدهید و نگران نباشید ، تدریجی هم با وزن گیری دلبندتان افزایش دهید من موافق کاهش حجم شیر نیستم ، اگر با شیرخشک مشکلی ندارد اصلا تغییر ندهید وزن دلبندتان هنوز به محدوده طبیعی نرسیده تازه در حال رسیدن به میانگین مورد انتظار است
0
1402/06/23
پزشک اوما
عزیزم اگر همان 700 سی سی را قبلا میدادید واقعا خیلی زیاد نبوده، بیشتر که نمیدادید؟
پدی لاکت چند قطره میدهید؟
پدی لاکت چند قطره میدهید؟
0
1402/06/23
سوال کننده
ممنون دکترجان
0
1402/06/23
سوال کننده
قبل از اینکه دکتر بگن هر۲تا۳ ساعت ۹۰ سی سی بهش شیر میدادم اما گفتن کلا نصفش کنم ینی ۴۵تا ک با توجه ب نیاز دخترم دیدم خیلی کمه و هر وعده را ۷۰ سی سی کردم ک مجموعا شد ۷۰۰ سی سی ولی دخترم با همون ۹۰ تا سیر میشد اروم بود و راحت میخابید الان خیلی نا ارومه چیکار کنم برگردم ب همون روال قبل و ۹۰ سی سی بدم بهش یا همینروال پیش برم و کم کم باز اضافه کنم ب شیرش؟
0
1402/06/23
سوال کننده
۱۰ قطره بهش پدی میدم دکترجان
0
1402/06/23
پزشک اوما
عزیزم 90 سیسی مقداری زیاد است الان فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟ اگر با وجود پدی لاکت قوام دفع آبکی است ، روتفلور را. جایگزین کنید
0
1402/06/23
سوال کننده
الان هر ۲ ساعت گاهی هم ۳ ساعت میشه و الان ۷۰ سی سی هر وعده بهش شیر خشک میدم
بله چشم
بله چشم
0
1402/06/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل ، فواصل را روی همین دو ساعت نگه دارید بیشتر نشود نا ولع دلبندتان کنترل گردد. خیلی تدریجی با روند افزایشی وزن شیز هم به مرور بیشتر کنید ولی الان 90 سیسی در هر وعده واقعا زیاد است
1
1402/06/24
سوال کننده
بله چشم دکترجان خیلی ممنون از وقتی ک گذاشتید♥️🌺
1
1402/06/24
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان دوست داشتنی من و. چشم هاتون بی اشک ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




