سلام خانم دکتز عزیزم
من الان یکساله اقدام کردم برای بارداری ولی باردار نشدم. البته یک سال و ۶ ماه است ولی اون ۶ ماه داشتم شیر میدادم و فکر میکنم طبیعیه اگر باردار نمیشدم.
توی این یکسال ازمایش و همه چی دادیم ولی مشکلی نداشتیم شکر خدا نه من نه شوهرم.
من یک بچه سه ساله هم دارم که با بار اول اقدام باردار شدم.
ولی اینبار میترسم لوله های رحمم بسته باشه ممکنه به نظرتون؟
نیازی به عکس رنگی هست؟
عکس رنگی رو باید چ زمانی از دوره پریودم بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



390
1402/06/21




