سلام خانم دکتر عزیز من 8روز پیش سزارین سوم شدم و بعد عمل پزشکم گفت چسبندگی داشتم که عمل کرد و رحمم رو به زور نجات داد امروز خونریزی رقیق و شدید دارم که انگار شر شر میریزه بنظرتون علت چیه قراره چهارشنبه برای کشیدن بخیه پیش دکتر برم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



435
1402/06/20


