سلام پزشک عزیز
پسرم ۲۷روزشه گلوش خس خس میکنه سرفه میزنه
وقتی عطسه میکنه از بینیش ترشح داره،شبا خواب شبش عمیقه
روزها خیلی خوابش بی کیفیته و زودبیدار میشه ،همش میخواد شیربخوره ،شیراضافه روبالامیاره،خودشوهم خییییلی کش وقوس میده،بادشکمش خیلی زیاده،
به نظر شمارفلاکس داره واینکه برا درمانش چکار کنم،
شیرخودمومیخوره
میتونم بهش شیرخشک ضدرفلاکسم بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



274
1402/06/20


