سلام خانوم دکتر من قبل بارداری تیرویید داشتم و تا موقع زایمان روزی لووتیروکسین ۵۰ میخوردم جمعه ها ۱۰۰ بعد زایمان خودم قطع کردم
الان آزمایش دادم باز کم کار هست
همون روند قبل مجدد ادامه بدم ؟
پرسش (1402/06/20):
مصرف لووتیروکسین برای کم کاری تیروئید
314
7
1402/06/20
سوال کننده
0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
آسیه آA
سلام عزیزم ببخشید من جواب میدم باید زیر نظر دکتر غدد باشی
من ۵وخورده ای بود دکتر گفت روزی یکی بخور خوردم دوباره ازمایش دادم شده بود نیم
یعنی از کم کار شده بود پرکار
من ۵وخورده ای بود دکتر گفت روزی یکی بخور خوردم دوباره ازمایش دادم شده بود نیم
یعنی از کم کار شده بود پرکار
0
1402/06/20
آسیه آA
الان زیر نظر دکتر غدد استفاده میکنم
شنبه تا پنجشنبه روزی یکی میخورم جمعه ها نمیخورم
شنبه تا پنجشنبه روزی یکی میخورم جمعه ها نمیخورم
0
1402/06/20
سوال کننده
اره میخوام برم ولی تو اثاث کشی و ... اینا هستم گفتم زودتر بخورم
0
1402/06/20
شهبانو mmm
خیلی هم کمکار نیست برا همین نمیشه سرخود شروع کنی برو دکتر غدد حتما
0
1402/06/20
شهبانو mmm
ی مقدار کمی از مرز بالاتره
0
1402/06/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
تعیین دوز این موارد با متخصص غدد است بنابراین خودسرانه مصرف نکنید میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید❤️
تعیین دوز این موارد با متخصص غدد است بنابراین خودسرانه مصرف نکنید میتوانید مشاوره آنلاین بگیرید❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




