سلام خانم دکتر ببینید احتمال برفک رو سینه من هست؟ اصلا هیچ لک سفیدیا حالت پوسته پوسته نداره سوزش و خارشم نداره ولی برفک دهن دخترم خوب نمیشه
0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
الهه ....
عزیزم ب حالت خوابیده ب دخترت شیر میدی؟
1
1402/06/20
مریمی ....
ربطی ب سوالت نداره اما دلم خواست بگم
چقدر خودت و دخترت قشنگید😍
چقدر خودت و دخترت قشنگید😍
0
1402/06/20
مهشید .
منم که با شیشه میدم برفکش هنوز خوب نشده هربارم صدعفونی میکنم.الان ۱هفتس
0
1402/06/20
سوال کننده
فدای تو بشم من ماریا جان چشات قشنگه
0
1402/06/20
سوال کننده
شبا اره الهه جون
0
1402/06/20
سوال کننده
من از ۱ماهگیش درگیرم الان ۴ ماهه مهشید جون
0
1402/06/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم عکس خیلی مشهود نیست، در طی درمان نیستاتین روی سینه نزدید؟
عزیزم عکس خیلی مشهود نیست، در طی درمان نیستاتین روی سینه نزدید؟
0
1402/06/21
سوال کننده
چرا زدم
0
1402/06/21
پزشک اوما
تا به حال ویوله دوژانسین تست شده؟
0
1402/06/21
سوال کننده
بله دو سه هفته پیش خودتون فرمودین منم گرفتم نیستاتینم گرفتم قرص فروکونازول ام گرفتم نیستاتین و قرص و خودم مصرف کردم برا دخترمم ویوله رو ،روزی دو سه مرتبه لباس عوض کردم تمام لباسامو با جوش شیرین میشورم تو آفتاب خشک میکنمروزی حداقل یه بار دوش میگیریم هر بار قبل و بعد شیردهی سینمو میشورم ،علائم عفونتم ندارم،دخترمم نه شیشه میخوره نه پستونک ، این کارا رو کردم ۳،۴ روزه خوب شد من همچنان رعایت میکنم ولی نمیدونم چرا دوباره شروع شده
0
1402/06/21
الهه ....
قدیمیا معتقد بود وقتی مادر ب حالت خوابیده ب بچه شیر میده یا دهنش برفک میزنه یا سق دهنش میفته بچه'
الان هر کی این مشکلو داره ازش میپرسم میگه اره'
دیگ ب حالت خوابیده ب بچت شیر نده بشین ی بالشت بزار رو پات بچتو بزار رو پات عزیزم
الان هر کی این مشکلو داره ازش میپرسم میگه اره'
دیگ ب حالت خوابیده ب بچت شیر نده بشین ی بالشت بزار رو پات بچتو بزار رو پات عزیزم
0
1402/06/21
سوال کننده
آخه قبل از اینکه یاد بگیرم بهش خوابیده شیر بدم دهنش آفت زده بود ولی باشه
1
1402/06/22
پزشک اوما
عزیزم بنابراین برای علت یابی حتما باید مراجعه کنید زیرا اقدامات ابتدایی کامل انجام شده ممکن است تصمیم به دادن فلوکونازول به شیرخوار گرفته شود
1
1402/06/22
سوال کننده
ممنونم الان خودم نمیتونم فلوکونازول بهش بدم؟
1
1402/06/23
پزشک اوما
جان دلم تعیین دوز با متخصص اطفال است
1
1402/06/26
سوال کننده
ممنونم
1
1402/06/26
پزشک اوما
خواهش میکنم ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درمان برفک دهان با نیستات
- برفک دهان را چطور درمان کنیم؟
- برفک دهان نوزاد یک ماهه
- درمان برفک دهان نوزاد چگونه است؟
- برفک روی زبان و داخل لب نوزاد
- اسهال و. برفک دهان دختر 9 ماه ام
- برفک دهان دخترم رو چیکار کنم؟😟
- سلام خانوم دکتر در سقف دهان دخترم چند نقطه سفید هست ممکنه برفک دهان باشه؟
- برفک دهان نوزاد دوماهه
- برفک زبان و سقف دهان و لب نوزاد ۷ ماهو ۱۹ روز



407

