سلام در سونو انومالی طول سرویکس گرفته میشه یا دکتر جدا باید ثبت کنه ؟
بعد داخلی گرفته میشه یا رو شکمی ؟
پرسش (1402/06/20):
جواب بدین لطفا
331
28
1402/06/20
سوال کننده
0
1402/06/20
حسنا ❤️
باید بنویسه که سونوگرافیست چک کنه
1
1402/06/20
khadijeh ...
در سونو انومالی همهه چی مورد بررسی قرار میگیره، خیالت راحت،اصلا یکی از مهماش طول سرویکسه
1
1402/06/20
khadijeh ...
سونو انومالی شکمیه
0
1402/06/20
سوال کننده
مرسی گلیا💋
0
1402/06/20
نسرین 🌹
دکتر من ذکر کرده بود ک برا برسی طول سرویکس واژینال انجام بشه همراه سونوی انومالی
0
1402/06/20
نسرین 🌹
واژینال دقیقتره
0
1402/06/20
سوال کننده
من نگفت داخلی ولی نوشت انومالی و طول سرویکس بعد منم این روزا خیلی درد دارم
دکتر سونو ک میخوام برمم مرده داخلی نمیگیره
منم چربی شکم دارم درست مشخص نمیشه نمیدونم چ کنم
دکتر سونو ک میخوام برمم مرده داخلی نمیگیره
منم چربی شکم دارم درست مشخص نمیشه نمیدونم چ کنم
0
1402/06/20
نسرین 🌹
اگه گفته طول سرویس پس چک میکنن حتما و اینکه دکتر سونی منم مرد بود ولی همکار خانمش انجام میدن سونوی واژینال رو نگران نباش
0
1402/06/20
نسرین 🌹
سونو
0
1402/06/20
سوال کننده
شوهرم رفت نوبت گرفت گفت منشیش گفته رو شکمیه
0
1402/06/20
سوال کننده
چقد هزینه سونوت شد؟
0
1402/06/20
نسرین 🌹
هزینه سونو واژینال ب تنهایی ۱۳۰تومن بود ولی انو مالی زیاده
0
1402/06/20
نسرین 🌹
۶۰۰و خوردیه شد
0
1402/06/20
نسرین 🌹
نگران نباش نشون میده طول سرویکسو
0
1402/06/20
سوال کننده
منم ۷۵۰ گرفت ولی خو نمیدونم چرا داخلی نمیگیره
0
1402/06/20
سوال کننده
خدا کنه مشخص بشه چون استخون واژنم. و کشاله های رونم خیلی درد میکنن
0
1402/06/20
پرستو مهاجر
نه نیازی نیست بنویسه خودش شکمی طول سرویکس وجفت وهمچی چک کرد
0
1402/06/20
پرستو مهاجر
مگه مشکلی باشه ک قید کنه واژینال
1
1402/06/20
سوال کننده
مرسی گلی
0
1402/06/20
Hanie ...
منم کمر درد و شکم درد دارم مثه درد پریود
سرویکس من ۳۱ بود انومالی
سرویکس من ۳۱ بود انومالی
0
1402/06/20
فاطمه ..... ......
عزیزم منم دارم این رو
ب من گفتم بچه فشار میاره ب کشاله ران و داریش تا اخر بارداریت
ب من گفتم بچه فشار میاره ب کشاله ران و داریش تا اخر بارداریت
0
1402/06/20
سوال کننده
اره خودمم رفتم انومالی گف ۳۵,هس سرویکست و بچتم پایین نیس لگنت داره جا باز میکنه
0
1402/06/21
Hanie ...
ازکجا میشه فهمید بچه پایینه؟
سونو ک دادم همه چی خوب بود ولی سرویکس ۳۱ بود
۲۱ هفتمه هنوزم زیر نافمه ینی پایینه؟
سونو ک دادم همه چی خوب بود ولی سرویکس ۳۱ بود
۲۱ هفتمه هنوزم زیر نافمه ینی پایینه؟
0
1402/06/21
سوال کننده
وقتی سونو میگیرن مشخصه پایینه یا نه
اره هنو پایینه مال منو که قشنگ حس میکنم پایین
اره هنو پایینه مال منو که قشنگ حس میکنم پایین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




