سلام خانم دکتر کف دست وپای دخترم خیلی عرق میکنه البته دستاش از همون بدو تولد عرق میکرد الان ک داشت شیر میخورد متوجه شدم کف پاهاش هم عرق میکنه با اینکه دمای محیط گرم هم نیس علتش چی میتونه باشه؟البته اینم بگم کف دستای شوهرم هم خیلی عرق میکنه میتونه ارثی باشه؟
0
1402/06/20
فائزه fard
یه سری بچهها از بدو تولد اینجوری هستن
خواهرزاده منم از از بچگی اینطوری بود الانم که ۱۷ سالشه همینجوریه تا استرس میگیره و هیچانی میشه دستش عرف میکنه
خواهرزاده منم از از بچگی اینطوری بود الانم که ۱۷ سالشه همینجوریه تا استرس میگیره و هیچانی میشه دستش عرف میکنه
0
1402/06/20
فرناز فرید
عزیزم دختر منم اوایل اینطوری بود الان خوب شد
0
1402/06/20
سوال کننده
عه؟
خیلی نگران شدم خداکنه چیزخاصی نباشه
خیلی نگران شدم خداکنه چیزخاصی نباشه
0
1402/06/20
سوال کننده
ان شاالله ک مال دختر منم طبیعی باشه
0
1402/06/20
فاطمه gh
عزیزم داداش منم ۱۶ سالشه همینطوریه از بچگی تا الان طوری که از دساش بخاطر شدت عرق آب میچکه تند تند با دستمال خشک میکنه کلافه شده هر دکتری بگی بردنش آخرین دکتر گفته درمان قطعی نداره علتش یسری واکنشای بدنش هست که نمیشه کنترل کرد ولی چون برا کنکور میخونه مدام ناراحته میگه کتابارو ورق میزنم همشون خیس میشن ولی چه میشه کرد
0
1402/06/20
neda 🌹
سلام دوست برادرزاده منم همینجوری بود که دایم کف دستاش عرق میکرده الان چند وقتی هست رفته عمل کرده میگه خوب شده
0
1402/06/20
فاطمه gh
کجارو عمل کردن؟
0
1402/06/20
شهبانو mmm
بعضیا ژنتیکی اینجورین ولی تیرویید ی چکش کن ک خیالت راحت بشه گاهی اوقات از تیرویید هم هست
0
1402/06/20
سوال کننده
تیروییدی همون سه تا پنج روزگی چک شده بازم نیازه؟
0
1402/06/20
سوال کننده
چ بد
0
1402/06/20
neda 🌹
از زیر بغل رو عمل کردن. فکر کنم از لحاظ عروقی عمل کرده .
0
1402/06/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
قطره آد را منظم میدهید؟
قطره آد را منظم میدهید؟
0
1402/06/20
سوال کننده
ن منظم ندادم بعضی وقتا یادم میره
0
1402/06/20
پزشک اوما
عزیز دلم اگرچه تعریق کف دست و پا در بچهها رایج است و میتواند زمینه ارثی هم داشته باشد اما در مواردی بیانگر کمبود ویتامین دی نیز هست خصوصاً چون منظم قطره را ندادید به متخصص اطفال مراجعه کنید تا در این مورد نظر دهند
0
1402/06/20
فاطمه gh
آها مرسی
0
1402/06/20
سوال کننده
از این ب بعد منظم بدم مشکل حل نمیشه خانم دکتر؟
0
1402/06/20
پزشک اوما
اگر کمبود باشد نیازمند دریافت قطره دی جدا است البته من نمیگویم دلیل این است همانطور که گفتم دلایل دیگر هم هستند اما باید مراجعه کنید ، جانم شما که بی سواد نیستید چرا منظم ندادید؟ سطح ایمنی افت میکند، کودک نرمی استخوان میگیرد این ها مواردی نیستند که مادری جوان در این دهه ها از آن ها غافل باشد شما با مادر دهه چهل باید تفاوت داشته باشید
0
1402/06/20
پزشک اوما
روی گوشی نوتیفیکیشن بگذارید که فراموش نکنید و مراجعه به متخصص اطفال داشته باشید ، یادتان باشد در مقابل فرزندتان مسئول هستید
0
1402/06/21
سوال کننده
خانم دکتر اکثرا ک دادم فقط دوسه شب یادم رفته بود
0
1402/06/21
سوال کننده
البته دوسه شب پشت سرهم ن،ی روز درمیان منظورمه
0
1402/06/21
پزشک اوما
عزیزم با دو سه شب مشکلی رخ نمیدهد ولی بعد این منظم بدهید، و باز هم جهت اطمینان نظر متخصص اطفال را جویا شوید
1
1402/06/21
سوال کننده
چشم ممنون
0
1402/06/21
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عرق رازیانه چگونه و از روز چند قاعدگی تا چند روز بخوریم
- بچه ها رازیانه رو کی بخورم
- راهکاری برای جلوگیری از زردی
- عرقیات دربارداری ضرر داره یان
- فرنوش (۳۲ بارداری ) یه سوال داشتم ازتون
- رفع بوی عرق بدن در زمان بارداری
- کیا ب نوزادشون عرق نعنا مبدن
- رازیانه چه تاثیری تو شیردهی داره ؟
- ⚡⚡⚡⚡مامانایی که توراهیتون دختره زود بیاین کمکم کنین😢⚡⚡⚡⚡⚡
- از کجا بفهمیم که نوزاد سردشه یا گرمشه؟؟؟



339

