سلام دکتر عزیزم من این ماه بعد از اتمام قرصم تصمیم گرفتم دیگه نخورم پریود شدم وتموم شد امروز دوباره افتادم خونریزی دلیلش چیه
دوره هامم سی روزست
امروزم سیزدهم پریودی منه
مشگل چیه
بعد اینکه شش ماه مصرف کردم این قرصو و هیچ مشگلی نبود سر وقت پریود میشدم و لکه بینی هم نداشته این ماه که بعد پریودیم دیگه نخوردم اینجوری شدم
پرسش (1402/06/19):
قطع قرص سیپروترون کامپاند وخونریزی دوباره سیزدهم پریودی
872
19
1402/06/19
سوال کننده
0
1402/06/19
سوال کننده
دل درد و کمر دردم دارم
0
1402/06/19
سارا کیانی
طبیعی یه عزیزم
0
1402/06/19
سوال کننده
اخه دوبار پریودی با فاصله پنج روز
0
1402/06/19
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
دلیل شروع مصرف سیپروترون چه بوده ؟
دلیل شروع مصرف سیپروترون چه بوده ؟
0
1402/06/20
سوال کننده
تنبلی تخمدان
0
1402/06/20
سوال کننده
دقیقا شش ماه پیشم دوبار پریودشدم رفتم سونو وازمایش نوشت دادم بعد کمی تنبلی تخمدان داشتم که گفت این قرص استفاده کنم مدت هم گفت تا هر زمانی میخوای من هم این ماه پریود شدم دیگه از سوم پریودیم نخوردم که سیزدهم پریودی دوباره خونریزی پریودی دارم
0
1402/06/20
سوال کننده
قبل قطع این قرص باید چیز دیگه مصرف میکردم آخه به من چیزی نگفت دکتر ی که رفته بودم متخصص هم بودن
0
1402/06/20
سوال کننده
ممنون میشم راهنمایی کنید که دوباره برم دکتر یا نه عادیه
0
1402/06/20
سوال کننده

این همون آزمایش شش ماه پیشه
0
1402/06/20
سوال کننده

0
1402/06/20
سوال کننده
این عکسا آزمایش وسونو های شش ماه پیشه که انجام دادمو اون قرص داد بهم
0
1402/06/20
سوال کننده
امکانش هست از ورزش باشه که اینجوری شدم
0
1402/06/20
سوال کننده
ممکنه دلیلش این باشه که بعد شش ماه تخم گذاری دارم باعث بشه خونریزی بیفتم
0
1402/06/20
پزشک اوما
عزیزم خیر بدلیل همین مساله تنبلی تخمدان دچار این شرایط شده اید، مجددا آزمایش کامل هورمونی بدهید و اگر باز نامنظم بودن سیکل ها تکرار شد جهت درمان اقدام کنید
1
1402/06/21
سوال کننده
ممنون از شما ❤️
0
1402/06/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💗💗💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




