سلام من ازمایش ان تی برام ریسک زده بود سلفری دادم خداروشکر سالم بود پسرم
الان استخون بیکینیم به شدت درد میکنه دکتر برام انومالی نوشت
کسی که سلفری بده لازمه انومالی هم بده ؟؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



391
1402/06/19





