سلام دکتر جان من دوباره مزاحمتون شدم .... دکتر جان اگه خاطرتون باشه من برای پنج شنبه صبح سقط داشتم در ۱۱ هفته به دلیل ایست قلب و سقط هم خیلی طبیعی و بدون مصرف دارو بود که خوب سونو دادم گفت بقایای ۱۲.۷ م م مونده و دوباره برای جمعه هم یه بقایای کوچیکی دفع کردم که دیروز سونو دادم زده ۶.۳ م م بقایا مونده و خونریزیمم هنوز قطع نشد در حد پریود سبک .... دکترم گفت اگه میتونی از قرص سایتوتک استفاده کن که تا خونریزیت قطع نشده اونم دفع بشه ... میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید که از این قرص اگه پیدا کردم چطوری باید استفاده کنم و نحوه عملکردش چطوره
0
1402/06/19
سوال کننده
واینکه گیاهی هم میشه این مقدار بقایارو از بین برد ....
0
1402/06/19
سوال کننده
و این قرص خطری نداره استفاده اش .... دکترم گفت هر سه ساعت ۲ تا استفاده کن و ففط چهار قرص کافیه
0
1402/06/19
سوال کننده

0
1402/06/19
سوال کننده
این قرصو باید بخورم یا واژینال استفاده کنم کدومش تاثیرش بهتره
0
1402/06/19
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون عزیزم
مراحم هستید جان دل ❤️
گل من سایتوتک را نمیتوانید به راحتی پیدا کنید اگر هم پیدا کنید با هزینه بالا میدهند و غالبا هم تقلبی است، چرا شمایی که میتوانید قانونی تهید کنید به این شکل جلو بروید به بیمارستان بروید در بخش زنان با نامه پزشکتان سایتوتک گذاشته میشود 🌸
مراحم هستید جان دل ❤️
گل من سایتوتک را نمیتوانید به راحتی پیدا کنید اگر هم پیدا کنید با هزینه بالا میدهند و غالبا هم تقلبی است، چرا شمایی که میتوانید قانونی تهید کنید به این شکل جلو بروید به بیمارستان بروید در بخش زنان با نامه پزشکتان سایتوتک گذاشته میشود 🌸
1
1402/06/19
سوال کننده
بله ممنون از راهنماییتون
0
1402/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزم 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



479

