سلام به همه خواهرهای گل اوما و خانوم دکتر مهربون
فصل پاییزه و از این سیب های سبز دومزه یا همون ملس اومده
من قبلا عاشقشون بودم،الآن خیلی بیشتر دوستشون دارم
در حد روزی ۵ تا ۶ تا کوچولوش رو میخورم😅مشکل یبوست و اینها برام پیش نیومده چون هر روز انجیر مصرف میکنم
میخواستم ببینم این حد مصرف ضرری برای نی نی جون نداره؟
راستی مشکل قند ندارم و قندم پایینه
و مصرف میوه ام از اول زندگانی و توی بارداری خیلی بالا بوده و هست
و تا این ماه ۶ کیلو وزن اضافه کردم
کلا میلم به پلو و نون خیلی کمه ولی مجبوری میخورم در حد کف دست نون و پنج شیش تا قاشق پلو
ولی میوه هر چی باشه میخورم😅
لطفا بگید ضرر نداره،من گناه دارم با این هوس هام
پرسش (1402/06/19):
مصرف سیب توی بارداری
446
55
1402/06/19
سوال کننده
1
1402/06/19
الهام ❤️🌱
نه عزیزم بخور. نوش جونت😍🥰
0
1402/06/19
سوال کننده
مرسی عزیزکم😘😘😘
0
1402/06/19
leila m
نه برای چی ضررداشته باشه بخور
0
1402/06/19
leila m
سیب که عالیه نی نیت خوشکل میشه
0
1402/06/19
سوال کننده
جدی چه جالب😍😍
0
1402/06/19
سوال کننده
مرسی عزیزم😘😘
1
1402/06/19
محدثه S.M
بخور نوش جونت،خیلی هم عالیه
1
1402/06/19
gandom
نوش جونت عزیزم بخور نی نی تپل و خوشکل بشه و چال داشته باشه😍
من انار خیلی میخوردم😂🤭
من انار خیلی میخوردم😂🤭
1
1402/06/19
mahtab ...
دکترمن بمن گفت روزی یک عدد سیب جدای سهم میوه روزانت بخور منم روزی یه دونه سیب میخورم ولی هرکدوم رو با فاصله میخورم یهو نمیشینم یه دیس میوه بخورما هر یه ساعت یا دو ساعتی یه دونه شلیل یاهلو یا حالا هرمیوه ای باشه ولی خیار و سیب جزو جدا نشدنی من بودن تو این مدت
1
1402/06/19
نگار کاظمی
بخور نوش جانت عزیزم
من هروز سوره یوسف رو سه بار میخوندم فوت میکردم به سیب و میخوردم، البته سیب سرخ🥰
من هروز سوره یوسف رو سه بار میخوندم فوت میکردم به سیب و میخوردم، البته سیب سرخ🥰
1
1402/06/19
Shima 🌻
نوش جانت.با فاصله بخور.یهو پشت سر هم نخور.ولی سیب عالیه تو بارداری
0
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
۱۱ بارداریتو😍😍😍
شنبها هفتت تغییر میکنه؟
شنبها هفتت تغییر میکنه؟
0
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
لیلی اون روز شله خوردم یاد حرفت افتادم ک گفتی دفعه اول ک شله خوردی آبرو مادرشوهرتو بردی🤣🤣🤣
0
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
رو سیبا بگو شوهرت یا خودت یاسین بخونین بعد بخور نینی خیلی خیلی قشنگ میشه😍
0
1402/06/19
سوال کننده
آره یکجا که معده ام کشش نداره هی رد میشم یه دونه از یخچال برمیدارم😅
0
1402/06/19
سوال کننده
دوشنبه ها😍😍😍
0
1402/06/19
سوال کننده
ای جان😅😅😅نوش جونت
0
1402/06/19
سوال کننده
یه دونه یه دونه صرف نمیکنه😅
سبدش رو میذارم میخونم همه رو فوت میدم
سبدش رو میذارم میخونم همه رو فوت میدم
0
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
این هفته جایی شله بود خبرت میکنم بیای🤣
0
1402/06/19
سوال کننده
😅😅😅مگه قصد آبروتو کردی😅
1
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
منم همین منظورم بود کی حال داره یکی یکی بخونه
0
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
برا من شنبها بود
دخترمم شنبه دنیا اومد
دخترمم شنبه دنیا اومد
0
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
نه الان معذوریت داری نمتونی زیاد بخوری🤣
0
1402/06/19
سوال کننده
ای جان دلم😍خدا حفظش کنه😍
0
1402/06/19
سوال کننده
شله باشه من خودکشی میکنم😂
1
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
فدات
انشالله نینی رو سلامت بعل بگیری
انشالله نینی رو سلامت بعل بگیری
0
1402/06/19
سوال کننده
ایشالله 😍
1
1402/06/19
☆☆mahsa ☆☆
😂😂😂
1
1402/06/19
سودابه ۷۴
سلام عزیزم سیب که خیلی خوبه بخور نوشه جونت 🥰خواهره من گوجه خیلی میخورد پسرش چال گونه داره😍
1
1402/06/19
سوال کننده
مرسی گلم
ای جونم😘😘ماشاالله بهش
ای جونم😘😘ماشاالله بهش
1
1402/06/19
سودابه ۷۴
ناگفته نماند خالش که بنده باشم سمته راستم چال دارم ولی برای دیده شدنش باید صورتمو کجوکوله کنم همون بهتر دیده نشه😅🤣🤣ولی براکایان جونم بخنده مشخص میشه🥰
1
1402/06/19
سودابه ۷۴
انشاالله نی نی شمام به سلامتی بیادبغلتون🥰
1
1402/06/19
سوال کننده
ممنونم از دعای خیرت😘😘
1
1402/06/19
مامان بهار خانم
سلام عزیزم اصلا یکی از بهترین میوها هست تو بارداری هر چه میتونی بخور نوش جونت
0
1402/06/19
سوال کننده
سلام به روی ماهت😘😘چشم
0
1402/06/19
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
دانه سیب را نخورید و حواستان به قند خون باشد، هیچ مشکلی ندارد نوش جان با لذت بخورید ❤️❤️
دانه سیب را نخورید و حواستان به قند خون باشد، هیچ مشکلی ندارد نوش جان با لذت بخورید ❤️❤️
1
1402/06/19
سوال کننده
یک دنیا ممنونم،به روی چشم حتما دقت میکنم😘😘😘
1
1402/06/20
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم 😘💗💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




