سلام عزیزم شب خوش بله دوفاستون ضخامت آندومتروکم میکنه...منم سیکل ها۲۹ روزه بودبامصرف دوفاستون تابیست سه روزاومد...ضخامت وکم میکنه ...باعث خونریری وپریودی مجددتوبعضی هامیشه
سلام به روی ماهتون عزیزم
دوفاستون را هر شب راس ساعت مشخص مصرف میکنید؟
آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
سه ماه پیش انجام دادم عزیزم
این هم جواب پاپ اسمیرم عزیزم
بابت التهاب دیده شده در تست پاپ اسمیر چه کردید عزیزجان من؟
والا دکتر گفتند عفونت شدید داری دیگه چیزی نگفتند
پماد و قرص سفکسیم تجویز کردند
عزیزم باید بعد درمان پیگیری میکردید الان مجددا مراجعه کنید زیرا التهاب شدید میتواند در بروز خونریزی بعد رابطه دخیل باشد سونوگرافی جهت ارزیابی ضخامت اندومتر هم انجام گردد
عزیزم مراجعه کردم دکتر سه دوره واسه عفونت دارو تجویز کردند بعد که نازایی داشتم واسم داروهای باروری تجویز کردند . دیگه چیزی نگفتند . باز هم چشم مراجعه میکنم . ممنون
فقط یک مورد من هنوز هم در حد خیلی کم خونریزی دارم نه لکه بینی هست و نه خونریزی شدید البته چند ماه هستش که پریودام انقدر حجمش کم شده
فقط موندم تا ده شب کامل دوفاستون رو ادامه بدم یا نه
چشمتون بی بلا جانم ، چون خونریزی کم شده بله ادامه دهید
خیلی ممنون خانم دکتر 🌹🌹🌹🌹