سلام دکتر عزیز من 9روزه جنین انتقال دادم نوک سینمو ک فشار میدم ترشح ابکی ازش میاد خیلی خیلی کمه ولی تاحالا سابقه نداشته یه همچین چیزی خطرناکه؟ میتونه از علایم بارداری باشه؟ خانومای عزیز اگه واستون پیش امده ممنون میشم بهم بگید از چیه
پرسش (1402/06/18):
دکتر عزیز زود جواب بدید سوالمو ممنون میشم( ترشح ابکی از سینه)
763
97
1402/06/18
سوال کننده
3
1402/06/18
مهشید .
اصلا نباید فشار بدید
3
1402/06/18
مهشید .
کلا سینه رو تحریک نکنید اصلاااااا
1
1402/06/18
مهشید .
اگه انتقالت اوکی باش خدا نکرده باعث سقط میشه
0
1402/06/18
مهشید .
میتونه علامت بارداری باشه ولی دیگه فشار نده
0
1402/06/18
سوال کننده
جدا😳
خوب شد سوالمو گذاشتم اما وگرنه هی میخواستم فشار بدم ببینم چیه🤦🏻♀️
خوب شد سوالمو گذاشتم اما وگرنه هی میخواستم فشار بدم ببینم چیه🤦🏻♀️
0
1402/06/18
سوال کننده
خیلی زود نیست واسه علایم بارداری اونم اب امدن از سینه؟ البته زیاد نیتا وقتی فشار میدم یکم خیس میشه
1
1402/06/18
ana anahid
اومدن آغوز از سینه رو من تو جفت بارداریام از ۱۷ هفته برام شروع شد
اخه زوده برای اینکه بگیم بخاطر بارداریه
مطمئنی قبلا نبوده؟!
اخه زوده برای اینکه بگیم بخاطر بارداریه
مطمئنی قبلا نبوده؟!
0
1402/06/18
سوال کننده
عزیزم استرس گرفتم یعنی چیز نگران کننده ای نیست؟
0
1402/06/18
سوال کننده
اره مطمعن مطمعنم حالا اینجوری شدم درسته خیلی زوده حالا واسه این علایم
0
1402/06/18
سوال کننده
اغوز نیست مثل ابه بی رنگ
0
1402/06/18
سوال کننده
از امپول پرژسترون میتونه باشه اخه بخاطر انتقالم 12 ساعت یکبار میزنم
0
1402/06/18
سودابه ۷۴
پروفایلتون شبیه همه یه لحظه هنگیدم جواب کدومه سوال کدومه😅
0
1402/06/18
سوال کننده
😅از اسما تشخیص بده
0
1402/06/18
سودابه ۷۴
یه لحظه هنگیدم ولی بعدش تشخیص دادم عزیزم😅
0
1402/06/18
سودابه ۷۴
انشاالله دوران بارداری خوبی داشته باشی گلم به سلامت نی نی روبغل بگیری🥰
0
1402/06/18
سوال کننده
مرسی عزیزم ولی هنوز نمیدونم باردارم یا نه 9 روزه جنین انتقال دادم 5 روز دیگه میرم ازمایش انشالله که مثبت بشه
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
انشاالله که مثبته عزیزم🤲انشاالله همه طعم مادرشدنو بچشن 🥰
1
1402/06/19
سوال کننده
انشالله عزیز دلم خدا دامن همه منتظرارو سبز کنه
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
الهی آمین 🤲مثبت شدی خبرمون کن عزیزم😊
0
1402/06/19
سوال کننده
انشالله عزیزم ببینم خدا چی میخواد واسم
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
انشاالله که خیره عزیزم
0
1402/06/19
leila m
منم هنگ کردم
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
خداروشکر تنهانیستم 💃💃
0
1402/06/19
leila m
😅😅
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
واالله داشتم کم کم به ذهنه خودم شک میکردم😅😅😂
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
پیشه خودم گفتم اووو چقد سوال توذهنشون بوده بعدش که دقت کردم دیدم اسم ها فرق دارن🤭🤭
0
1402/06/19
leila m
خوب شدگفتی منم هی داشتم ازهم تشخیص میدادم بقیه چتانفهمیدم قاطی کردمغزم😂😂
1
1402/06/19
سودابه ۷۴
😅😅😂😂
1
1402/06/19
سوال کننده
😂😅
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
جانه من یکیتون عوض کنه پروفایلو 😅هرجوریم که زرنگ باشی بازقاطی میکنی
0
1402/06/19
سوال کننده
پیامای قبلی فکر نکنم عوض بشه پروفشون
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
بزار باشه باحال شده یکم از مغزمون کار بکشیم آکبندنمونه😅😅
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
کلا به تاج علاقه داری 🥰
0
1402/06/19
leila m
واچراپروفایل شمارانگاه میکنم یک چیزدیگست عوض کردین
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
اره
0
1402/06/19
سوال کننده
😅از کجا فهمیدی کلک😂😂
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
اون تاج وبرداشت یکی دیگه گذاشت
0
1402/06/19
سوال کننده
🤦🏻♀️😂😂😂بله
1
1402/06/19
leila m
😂😂😂
1
1402/06/19
سودابه ۷۴
یلدیز تو سیب ممنوعه هم عاشق تاج بود😅🥰
0
1402/06/19
leila m
یادیلدیزافتادم خوب شدتمام شد
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
منم 🤭
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
جواب تاپیک به یلدیز وتاجش ختم شد😅
0
1402/06/19
leila m
آره
0
1402/06/19
leila m
نگاه بچهام دوساعت خوابن من بیدارتابخوابم صبح زودبیدارمیشن
0
1402/06/19
سودابه ۷۴
عزیزم حتما از خستگی خوابت نمیبره
3
1402/06/19
مامان محمد حسین
قبل انتقال آزمایش دادی؟؟؟
شاید پرولاکتینت بالاس که ترشح ازسینه داری
ولی خو پرولاکتین بالا که انتقال نمیدن...
شاید پرولاکتینت بالاس که ترشح ازسینه داری
ولی خو پرولاکتین بالا که انتقال نمیدن...
0
1402/06/19
ana anahid
عزیزم منم نمیدونم
ولی الان زدم توی نت
دیدم نوشته از عوارض پروژسترون میشه باشه
ولی انشاالله شما بارداری
چندتا جنین انتقال دادی؟تعیین جنسیت بودی؟
ولی الان زدم توی نت
دیدم نوشته از عوارض پروژسترون میشه باشه
ولی انشاالله شما بارداری
چندتا جنین انتقال دادی؟تعیین جنسیت بودی؟
0
1402/06/19
سوال کننده
ازمایشو اینا ک دادیم حالا نمیدونم پرولاکتین بوده یا نه
0
1402/06/19
سوال کننده
ایشالا عزیزم همچنین شما صحیح وسالم نی نیتو بغل بگیری
2 تا 3 روزه گرید a نه تعیین جنسیت نبود
2 تا 3 روزه گرید a نه تعیین جنسیت نبود
0
1402/06/19
لی لی (مامان سلین) .
توی هیچ مرحله بارداری بازی با سینه ها و حتی دست زدن به نوک سینه ها مجاز نیست عزیزم،خیلی مراقب باش
0
1402/06/19
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خب فشار نده دختر خوب چ کاریه؟؟
ان شالله ک علامت بارداریه و انتقال موفق
سطح پرولاکتین ک بالا میره ترشح و شیر از سینه جریان میفته
دیگع بهشون دست نزن لطفا💫
ان شالله ک علامت بارداریه و انتقال موفق
سطح پرولاکتین ک بالا میره ترشح و شیر از سینه جریان میفته
دیگع بهشون دست نزن لطفا💫
0
1402/06/19
سوال کننده
نه دیگه دست نمیزنم فشار نمیدم
0
1402/06/19
سوال کننده
انشالله عزیزم علایم بارداری باشه و چیزبدی نباشه
چشم گلم خیلی ممنون بابت تذکرت
چشم گلم خیلی ممنون بابت تذکرت
0
1402/06/19
سوال کننده
دوستان امروز روز 10 انتقالمه بیبی زدم منفی شد ممکنه ک نگرفته باشه 🥺😞
1
1402/06/19
ana anahid
زوده عزیزم
انشاالله ک باردارررری
انشاالله ک باردارررری
0
1402/06/19
عسل❣️ ❣️
چند روز دیگه موعدت هست عزیزم
0
1402/06/19
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
سینه را تحریک نکرده و فشار ندهید، میتواند بدلیل هم اثرات داروها باشد و در مورد احتمال بارداری باید صبور باشید نمیتوان نظری داد❤️
سینه را تحریک نکرده و فشار ندهید، میتواند بدلیل هم اثرات داروها باشد و در مورد احتمال بارداری باید صبور باشید نمیتوان نظری داد❤️
0
1402/06/19
سوال کننده
عزیزم جنین انتقال دادم روز 10 انتقالمه 4 روز دیگه باید ازمایش بارداری بدم
0
1402/06/19
سوال کننده
مرسی عزیزم بابت پاسخگویی
گلم یه سوال دیگه من امروز10 انتقالم بی بی چک زدم منفی شد خیلیارو دیده بودم ک توی 9 روز 10 روز انتقالشون بی بیشون مثبت میشه ممکنه نشده باشه هیچ علایمی هم ندارم روزاری اول انتقال نفخ درد سینه سنگین شدن سینه درد پریودی رو داشتم ولی دیگه اصلا هیچ علایمی ندارم ممکنه با این اوضاع ازمایش بارداریم مثبت شه؟
گلم یه سوال دیگه من امروز10 انتقالم بی بی چک زدم منفی شد خیلیارو دیده بودم ک توی 9 روز 10 روز انتقالشون بی بیشون مثبت میشه ممکنه نشده باشه هیچ علایمی هم ندارم روزاری اول انتقال نفخ درد سینه سنگین شدن سینه درد پریودی رو داشتم ولی دیگه اصلا هیچ علایمی ندارم ممکنه با این اوضاع ازمایش بارداریم مثبت شه؟
0
1402/06/19
سوال کننده
خانم دکتر عزیز
دکترم بهم گفت دوهفته یعنی 14 روز بعد انتقال جنین ازمایش انجام بدم ک میفته پنجشنبه جوابشم شنبه بهم میدن چون جمعه تعطیله میشه چهارشنبه یعنی 13 روز بعد انتقال جنین ازمایش بدم فرقی تو جواب ازمایش نمیکنه این یه روز مگه نه؟
دکترم بهم گفت دوهفته یعنی 14 روز بعد انتقال جنین ازمایش انجام بدم ک میفته پنجشنبه جوابشم شنبه بهم میدن چون جمعه تعطیله میشه چهارشنبه یعنی 13 روز بعد انتقال جنین ازمایش بدم فرقی تو جواب ازمایش نمیکنه این یه روز مگه نه؟
0
1402/06/19
ana anahid
ببخشید من جواب میدم عزیزم
1
1402/06/19
ana anahid
ولی چ کاریه
خب همون شنبه ازمایش بده
خب همون شنبه ازمایش بده
1
1402/06/19
ana anahid
همون روزم جوابشو بگیر
0
1402/06/19
ana anahid
ک دیگ مطمئن باشی ۱۴ روز هم گذشته
0
1402/06/19
ana anahid
چون ۵شنبه هم از بدی ک نمیتونی نتیجه رو بفهمی تا شنبه
0
1402/06/19
ana anahid
همون همون میشه
0
1402/06/19
سوال کننده
پنجشنبه دقیقا میشه 14 روز
اگه فرداش بخواد جواب بدن میشه جمعه ک نیستن میفته جوابش شنبه استرس منو میکشه اینجوری ولی اگه چهارشنبه ازمایش بدم پنجشنبه جواب میدن تکرارشم شنبه میدم
اگه فرداش بخواد جواب بدن میشه جمعه ک نیستن میفته جوابش شنبه استرس منو میکشه اینجوری ولی اگه چهارشنبه ازمایش بدم پنجشنبه جواب میدن تکرارشم شنبه میدم
0
1402/06/19
سوال کننده
نه منظورم اینه ک جوابش شنبه نیفته چهارشنبه ازمایش بدم پنجشنبه جواب بگیرن
0
1402/06/19
سوال کننده
چهارشنبه 13 انتقالمه پنجشنبه 14 این یه روز تاثیری روی جواب ازمایش نداره مگه نه
0
1402/06/19
ana anahid
آهان
الان متوجه شدم
فکر کنم ۱۴ روز باشه مطمئنتره
الان متوجه شدم
فکر کنم ۱۴ روز باشه مطمئنتره
0
1402/06/19
سوال کننده
برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟
0
1402/06/19
ana anahid
ن
0
1402/06/19
سوال کننده
ممنون گلم بابت راهنماییت انشالله بسلامتی بارتو زمین بزاری
0
1402/06/19
ana anahid
مرسی عزیزم
انشاالله شما هم باردار باشی
انشاالله شما هم باردار باشی
0
1402/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، عزیزم آزمایش خون هم روز ده انتقال مثبت نمیشود صبور باشید قرار نیست همه مثل هم باشند شما 16 روز بعد انتقال آزمایش بدهید بهتر است 💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




