سلام
پسر من 4ماه و حدودا 10روزشه. وزن تولدش 3380بود و الان 8890.
ایا درسته ک وقتی وزن رسید ب دو برابر تولدش باید آهن بهش بدم؟
اگر درسته این حرف چه برند و چه مقدار بدم؟
و اگر درست نیست چه زمانی باید آهن بدم
با تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



333
1402/06/18


