خب خداروشکر ممنونم ازت گلم
سلام عزیزم ببخشید عکس رنگی دادین درد داشت ؟چند روز بعد جوابش اماده میشه ؟چند روز بعد پاکی باید انجام بشه ؟
عزیزم من بیهوشی انجام دادم اصلا هیچی نفهمیدم نه دردی نه چیزی حتی الان فقط لکه بینی دارم نوار گذاشتم
همون لحظه جواب رو بهم دادن
من روز ۱۰ قاعدگیم انجام دادم
میگن بین ۸ و روز ۱۱قاعدگی باید
قبلش خیلی استرس داشتم کلا ادم ترسویی هستم برای همین بیهوشی انتخاب کردم
عزیزم اصلا نترس من عکس رنگی دادم..دردش در حد دلدرد پریودیه..اونم فقط واسه چند ثانیه
من هیستروسونوگرافی دارم مرکز رویان باید انجام بدم .گفتن روز اول پریود زنگ بزنم نوبت بگیرم
منم خیلی استرسی هستم .دستت درد نکنه که گفتی خدا خیرت بده خیالم راحت شد
امید بخدا . خدا خیرت بده گفتی عزیزم 🙏
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
خوشبختانه همه چیز عالی است و مشکلی ندارد ، خونربزی خفیف هم طبیعی است نگران نباشید 🌸