
خیلی ببخشید عکس میفرستم
غذا هم بهش فرنی دادم دیروز هم یکم سوپ هویج کدو سبز و سیب زمینی میکس کردم دادم بهش
از ۶ ماه به بعد هم امکانش هست مگه؟
سلام مامان جان
دلبندتان به موردی آلرژی نشان داده، بادام استفاده نکردید؟ فرنی با چه شیری تهیه شده؟
فرنی رو با شیرخشکش درست میکنم
امشب دوباره دفع داشت خلطی نبود توش ولی یکم شل بود
تو فرنیش موز هم له کردم قبلا البته میدادم اینطوری مدفوعش شل نبود
ممکنه بخاطر سوپش باشه ؟سوپشو با کدو سبز و هویج و سیب زمینی درست کردم اندازه ی بند انگشت رب هم زدم برای اولین بار
گفتم یکم طعم بگیره
اما زیاد نخورد در حد چند قاشق
عزیزم رب نزنید، ادویه ای نزدید؟ میوه حتی در حد زبان زدن؟
ی کوچولو نمک ریختم خیلی کم
میوه هم ک نه دوسه روزی میشه
ندادم قبلا یکم هندونه تو پستونک میوه خوریش میریختم میخورد
احتمال حساسیت به هندوانه بیشتر مطرح است دیگر ندهید، رب هم ندهید ببینیم شرایط چطور پیش می رود
دکتر جان ممکنه توی فرنیش نبات زعفرونی ریختم باشه؟
عزیزم بله این هم دخیل است،، چرا نبات در این سن میدهید؟ با موز ، سیب مزه دار کنید
چشم حتما
دکتر جان دخترم امروز دیدم ابربزش بینی داره خس خس هم میکنه چی بهش بدم خوب شه؟
چشم هاتون بی بلا جانم ، قطره پلارژین بدهید ، اسپری سدیم کلراید بزنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم ❤️😘